مراسم فارغ التحصیلی خلبانان نهاجا برگزار شد

مراسم فارغ التحصیلی سی و ششمین دوره خلبانی نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ - 06March 2018

مراسم فارغ التحصیلی خلبانان نهاجا برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «سیداحمد قاضی» رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغ التحصیلی سی و ششمین دوره خلبانی این نیرو که باحضور فرماندهان، مسئولین، خانواده معظم شهداء و پیشکسوتان در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار شد، گفت: خلبانان نماد نيروی هوايی هستند پس بايد الگويی كامل در تمام ابعاد زندگی باشند.

وی افزود: خداوند در قرآن به دانش، جوهر و قلم قسم ياد كرده و اين موضوع اهميت دانش را می‌رساند، قوام و استواری همه چيز در دنيا به علم و دانش بستگی دارد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا تصريح كرد: اين نكته نيز ضرورت دارد كه علم بدون عمل فايده‌ای ندارد و علم بايد با عمل باشد تا به نتيجه‌ای سودمند و مفيد برسد.

وی خطاب به خلبانان فارغ التحصیل شده بیان داشت: شما خلبانان بايد تمام نكاتی كه در اين دوران آموخته‌ايد را ملكه‌ی ذهن خود قرار داده تا در تمام لحظات، از دانش‌ها و يادگيری‌های خود در دوران دانش آموختگی استفاده كنيد و در مواقع اضطراری از آن‌ها كمک بگيرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی در ادامه گفت: در كار مهم خلبانی، بايد اين را بخاطر داشته باشيم كه هميشه در حال محک و آزمايش هستيم و بايد مراقب باشيم تا از اين آزمايشات موفق بيرون بياييم.

در خاتمه این مراسم دانشجویان مفتخر به دریافت نشان خلبانی و درجه از فرمانده نیروی هوایی شدند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار