معرفی کتاب؛

«روزشمار وقایع تروریستی ایران در سال‌های 1357 _ 1358»

کد خبر: ۲۸۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ - 08April 2018

11 فروردین«روزشمار وقایع تروریستی ایران، سال‌های 1357و 1358»به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، شناخت گروهک تروریستی منافقین، به آسانی میسر نیست. درک ماهیت این گروهک معاند و محارب نیازمند مطالعه و تحقیقات گسترده‌ای است تا دلیل دشمنی و کینه ورزی‌‌های آنان بیش از پیش روشن شود.

«روزشمار وقایع تروریستی ایران» که به سال‌های 1357 و 1358 می‌پردازد از جمله آثاری است که به صورت دقیق و کاملا مستند اقدامات کینه‌ورزانه منافقین را شرح داده است.

این کتاب در دو فصل شامل وقایع 1357 و وقایع 1358 را به تفکیک هر ماه تنظیم شده است.

این مجموعه چندجلدی برای اولین بار در کشور به صورت منسجم و کامل به ذکر جزئیات وقایع تروریستی کشور، پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون می پردازد. در این مجموعه علاوه بر وقایعی که منجر به شهادت و جراحت هموطنانمان شده و به صورت مادی به مردم ایران اسلامی ضربه ای وارد کرده، وقایعی که تروریست های کوردل در آن با شکست مواجه شده اند هم بیان شده است.

این کتاب از حیث منابع بی نظیر است. در این مجموعه سعی شده از تمامی منابع موجود که شامل روزنامه ها، نشریات، کتب مختلف، اسناد نهادهای نظامی امنیتی کشور، اسناد درون گروهی گروهک های ضدانقلاب، سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی معتبر، فیلم ها و صوت های گوناگون است، استفاده شود.

این کتاب بزرگترین سند مظلومیت مردم ایران و مرجع تاریخی وقایع تروریستی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی است. ذکر جزئیات اقدامات مسلحانه و خرابکارانه گروهک های تروریستی ازجمله دیگر مزایای این مجموعه می باشد.

ازجمله جزئیاتی که در این مجموعه به آن اشاره شده، عبارت است از: نوع واقعه تروریستی، زمان و مکان واقعه تروریستی، نوع وسیله به کار برده شده جهت انجام عملیات تروریستی، مقدار خسارت وارده (جانی و مالی) و اطلاعات مربوط به شهدا و مجروحین، مستندات شهادت بیش از ۱۷۰۰۰ تن از هم میهنانمان در این مجموعه گردآوری شده است.

«روزشمار وقایع تروریستی ایران، سال‌های 1357 و 1358»، در 426 صفحه مصور به همت «معاونت پژوهش بنیاد هابیلیان» تدوین و توسط «شرکت تعاونی کارآفرینان فرهنگ و هنر» در 3000 نسخه منتشر شده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها