مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

زبان هنر اولویت اول برای انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: زبان هنر مخاطب بی‌شماری را جذب می‌کند و می‌تواند اولویت اول برای انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به نسل‌های بعدی باشد.
کد خبر: ۲۸۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ - 07March 2018

زبان هنر، اولویت اول برای انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس استسردار «محمد علیپور» در حاشیه برگزاری دوره فیلمنامه‌نویسی دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در خوزستان، اظهار داشت: زبان هنر مخاطب بی‌شماری را جذب می‌کند و می‌تواند اولویت اول برای انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به نسل‌‌های بعدی باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: فضا و به قول سینمایی‌ها، لوکیشن موجود در استان خوزستان بهترین شرایط را برای فیلم‌سازان و دغدغه‌مندان حوزه دفاع مقدس فراهم می‌آورد، تا بتوانند آثار فاخری در این زمینه بسازند.

وی ضمن تقدیر از حضور خالصانه «انسیه شاه‌حسینی» کارگردان ارزشی سینمای کشور در استان و مدیریت این کارگاه تخصصی، گفت: جوانان خوزستان با نام و آثار دفاع مقدس خو گرفته‌اند و بی‌شک بهترین گزینه هستند برای اینکه در حوزه سینما به فرهنگ ناب ایثار و شهادت بپردازند.

سردار علیپور برگزاری چنین کارگاه هایی را ضروری دانست و قول داد که بیش از پیش نسبت به جذب جوانان اهل هنر و مستعد استان در انتقال فرهنگ دفاع مقدس آن هم در قالب هنر تلاش کند.

خاطرنشان می‌شود، کارگاه تخصصی آموزش فیلمنامه نویسی دفاع مقدس به همت واحد هنری و مدت 2 روز، بصورت فشرده با مدیریت «انسیه شاه حسینی» کارگردان فیلم «شب بخیر فرمانده» در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در حال برگزاری است و بیش از 60 هنرجو از سراسر استان با حضور در این کارگاه از آموزش‌های رایگان فیلمنامه نویسی حوزه دفاع مقدس استفاده کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها