با حضور وزیر بهداشت؛

کنگره بزرگداشت شهدای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: چهارمین کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور وزیر بهداشت و به میزبانی همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ - 07March 2018

کنگره بزرگداشت شهدای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود«سیدحبیب‌الله موسوی‌بهار» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس به خصوص شهدای حوزه بهداشت و درمان و با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن روز «شهید» چهارمین کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وزیر بهداشت به عنوان میهمان ویژه در این مراسم بزرگ معنوی حضور خواهد داشت افزود: در کنگره ملی بزرگداشت شهدای حوزه بهداشت و درمان از خانواده 77 شهید والامقام کشوری وزارت بهداشت و همچنین 17 شهید دانشگاه علوم پزشکی استان و شهدای مدافع حرم همدان تقدیر و قدردانی خواهد شد.

موسوی‌بهار همچنین بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و یادآور شد: هدف از برگزاری این مراسم بزرگداشت یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر حوزه بهداشت و درمان به شمار می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه در حاشیه برگزاری این مراسم معنوی نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس نیز با مشارکت دانشجویان این دانشگاه ایجاد شده است تصریح کرد: برگزاری این گونه برنامه ها بدون شک نقش به‌سزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز به خصوص نسل جوان انقلاب و اینده‌سازان این مملکت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایان با اشاره به اینکه تکرار این دست مراسم های معنوی همراه با جلوه های مختلف، نقش مهمی در ترویج این فرهنگ ناب نیز خواهد داشت افزود: کنگره ملی شهدای وزارت بهداشت برای بزرگداشت کسانی است که امروز سربلند بوده و باعث افتخار، آبرو و عزت این سرزمین اسلامی شده‌اند.

خاطرنشان می‌شود، مراسم چهارمین کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه 17 اسفندماه در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان واقع در میدان پژوهش، بولوار شهید «حسین فهمیده» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار