فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزبانان سرباز ولایت و خادم مردم هستند

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: افتخار مرزبانی این است که امروز به عنوان سرباز ولایت و خادم مردم ولایتمدار ایران اسلامی، خدمتی بی‌منت را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۲۸۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ - 07March 2018

مرزبانان سرباز ولایت و خادم مردم ولایتمدار ایران اسلامی هستندبه گزارش دفاع پرس از ساری، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده دریابانی استان مازندران، اظهار داشت: با تعامل خوب مرزبانی استان مازندران با دستگاه‌های دولتی و قضائی و همکاری مرزنشینان، شاهد امنیت مطلوب و همچنین کاهش جرم بوده‌ایم.

رضایی ادامه داد: افتخار مرزبانی این است که امروز به عنوان سرباز ولایت و خادم مردم ولایتمدار ایران اسلامی، خدمتی بی‌منت را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: مرزبانان در تمام ساعات شبانه روز در راستای برقراری نظم و امنیت و همچنین ایجاد احساس امنیت مرزنشینان تلاش می‌کنند که امیدواریم این روند مطلوب امنیتی ادامه داشته باشد تا شاهد امنیتی در خور شأن مردم به ویژه مرزنشینان باشیم.

سردار رضایی با بیان اینکه اعتماد مرزنشینان به مرزبانان بزرگترین سرمایه مجموعه مرزبانی است، تصریح کرد: امروز استان مازندران یک استان امن، آرام و مثال زدنی است و از نظر عملکرد امنیتی در رتبه‌های بالا در بین سایر استان‌های مرزی بوده که این در سایه همکاری خوب مرزنشینان در برقراری نظم و امنیت و رشادت‌های نیروهای مرزبانی به دست آمده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه ما باید روحیه جهادی را در انجام مأموریت‌ها حفظ کنیم، افزود: مرزبانان این اراده و آمادگی را دارند که در اقصی نقاط کشور نظم و امنیت را ارتقاء دهد و در جهت آسایش و آرامش مردم کار کند.

رضایی ادامه داد: به پشتوانه اعتماد مردم و تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش شبانه روزی مرزبانان غیور کشور گام‌های موثری در زمینه تثبیت امنیت در مرزهای ایران برداشته شده است.

در این مراسم از تلاش‌های سرتیپ دوم پاسدار «هوشنگ حسینی» تجلیل و سرهنگ ستاد «سیدتقی حسینی» به عنوان فرمانده جدید دریابانی مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها