همسر شهید مدافع حرم در گفت‌وگو با دفاع پرس:

به مادرم گفتم هیچ خواستگاری همانند «محمدحسین» نمی‌شود

زهرا امامی همسر شهید مدافع حرم «محمدحسین مرادی» با ذکر خاطره‌ای از این شهید گفت: هر کس به خواستگاری من می‌آمد، او را با محمدحسین مقایسه می‌کردم. به مادرم گفتم که هیچ کسی در شمایل، حیا، روابط اجتماعی و خلق و خو محمدحسین نمی‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰ - 20March 2018

زهرا امامی همسر شهید مدافع حرم «محمدحسین مرادی» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در ذکر خاطره‌ای از این شهید اظهار داشت: همسر شهیدم آذماه سال 82 به‌واسطه  یکی از دوستانش که از خانواده ما شناخت داشتند، برای خواستگاری آمد. در اولین دیدارمان شهید پر از حجب و حیا بود و غرق در آرامش که من در کمتر فردی این آرامش را دیده بودم.

به مادرم گفتم هیچ خواستگاری همانند «محمدحسین» نمی‌شود

وی ادامه داد: شرط بنده برای ازدواج با محمدحسین، موضوع ادامه تحصیل و اشتغال بود که آن روز ما نتوانستیم سر این شروط به توافق برسیم و من متاسفانه جواب رد به او دادم. همینکه از درب خانه محمدحسین به‌همراه خانواده‌اش خارج شدند، انگار پشت پا زدم به بخت خودم و به مادرم گفتم: او با همه خواستگارهای قبلی خیلی فرق داشت و کلام و رفتارش به دلم نشست، ولی حیف که شرایط من را قبول نکرد. از آذر همان سال تا اردیبهشت سال بعد هر کس به خواستگاری من می‌آمد، او را با محمدحسین مقایسه می‌کردم. به مادرم گفتم که هیچ کسی در شمایل، حیا، روابط اجتماعی و خلق و خو محمدحسین نمی‌شود.

همسر شهید مدافع حرم اضافه کرد: این ماجرا گذشت تا اینکه لطف خدا شاملم شد و باز محمدحسین به خواستگاری من آمد و در آن روز به من گفت: «من هرجایی خواستگاری رفتم، شما در ذهنم بودید و از خدا خواستم وصلت ما اتفاق بیفتد...» که نهایتاً روز ولادت امام عسگری (ع) در سال 84 به عقد هم در آمدیم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار