ما توانستیم 46/ طباطبائی:

امنیت و پیشرفت کشور مرهون خون شهداست

معصومه طباطبایی از زائرین یادمان شهدای کربلای ۵ گفت: شهدا با تقدیم کردن خون خود به انقلاب و اسلام، پدیدآورنده امنیت و پیشرفت در کشور شدند.
کد خبر: ۲۸۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ - 07March 2018

امنیت و پیشرفت کشور حاصل خون شهدا استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، معصومه طباطبایی از زائرین یادمان شهدای کربلای 5 گفت: شهدا با تقدیم کردن خون خود به انقلاب و اسلام پدیدآورنده امنیت و پیشرفت در کشور شدند.

وی با اشاره به تکلیف والدین در معرفی شهدا به فرزندان خود و نسل جوان افزود: پدران و مادران و کسانی که جنگ را از نزدیک لمس کرده و یا وقایعی از جنگ تحمیلی را در ذهن دارند باید این وقایع را برای فرزندان و اطرافیان خود بازگو کنند تا از این طریق یاد و خاطره‌ی شهدا در ذهن‌ها زنده بماند و این خاطرات گران‌بها فراموش نشود.

این زائر ابراز داشت: مسئولان برای پاسداشت خون شهدا شایسته است در دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی و فرهنگی تلاش کنند تا رویش‌های انقلابی بیشتر از گذشته شود.

طباطبایی در پایان گفت: اگر در حوزه‌های مختلف پیشرفت می‌خواهیم  باید راه شهدا را ادامه دهیم و صحبت‌های رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنیم که جدا شدن ما از ایشان همانند جدا شدن قطره از دریاست.
 
انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها