ما توانستیم 45/ باقری‌زاده:

مسئولان به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب توجه کنند

یک روای دفاع مقدس گفت: مسئولان به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنند و در انجام وظایف خود اهتمام بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۲۸۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ - 07March 2018

مسئولان به دغدغه‌های رهبر توجه کنندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، باقری‌زاده روای دفاع مقدس اظهار داشت: امروزه به باطن جوانان بیش از ظاهرشان باید توجه کرد و حضور آنان در راهیان‌نور باعث آشنایی بیشتر با دفاع مقدس می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به کادرسازی در نظام اسلامی افزود: غربی‌ها با وجود تمام دشمنی‌هایی که دارند بار‌ها و بار‌ها اعلام کرده‌اند که اگر چند تن از رزمندگان دفاع مقدس را داشتیم تمام دنیا را تسخیر می‌کردیم.

باقری‌زاده با اشاره به تعیین شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایشان سال‌ها را نام‌گذاری و شعار سال را تعیین و جهت‌ها را به‌ خوبی مشخص می‌کنند.

وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی این روز‌ها را می‌دیدند که سال‌ها را با عنوان حماسه‌های سیاسی، اقتصادی، اقدام و عمل، تولید و اشتغال نام‌گذاری کردند.

روای دفاع مقدس در پایان گفت: مسئولان به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنند و در انجام وظایف خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار