دبیر ستاد هفته دفاع مقدس بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ:

اولین یادواره شهدای زن جامعه پزشکی برگزار می‌شود‎

ستاد هفته دفاع مقدس بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ دو برنامه در حوزه بانوان را با عناوین نقش زنان در ‏هشت سال دفاع مقدس و اولین یادواره شهدای زن جامعه پزشکی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۲۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴ - 17September 2014

اولین یادواره شهدای زن جامعه پزشکی برگزار می‌شود‎

به گزارش دفاع پرس، فاطمه حداد، دبیر ستاد هفته دفاع مقدس سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ، با اشاره به اینکه بازگو کردن اقدامات انجام گرفته در حوزه پزشکی طی هشت سال جنگ تحمیلی باعث ارتقاء حس اقتدار ملی می شود، در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس امسال گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ، امسال ۴۱ عنوان برنامه خود در هفته دفاع مقدس را با شعار مقاومت رمز ماندگاری و اقتدار و با موضوعات مقاومت، ایثار و شهادت، مقاومت رمز ماندگاری و اقتدار با سی وشش سال مقاومت و ایستادگی با مدیریت جهادی، برگزار می کند.

وی بیان داشت: از بخشی از برنامه های پیش بینی شده برای این هفته می توان به همایش هایی با عناوین ۳۶ سال مقاومت و ایستادگی با مدیریت جهادی، مقاومت، ایثار و شهادت، مقاومت رمز ماندگاری و اقتدار، اشاره کرد.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ افزود: امسال دو کارگاه علمی نیز در برنامه های هفته دفاع مقدس با عنوان اخلاق پزشکی و دفاع مقدس و سلامت معنوی برگزار می شود که توسط کمیته علمی و پژوهشی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها