تفکری بافقی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

من هم از تحول یافتگان هستم/ تلویزیون تاثیرگذارتر از دیگر رسانه‌ها است

تهیه کننده از لاک جیغ تا خدا با بیان اینکه من هم از تحول یافتگان هستم، گفت: همایش‌ها نمی‌توانند تاثیرات بزرگی بر جامعه داشته باشند. معتقدم که تلویزیون از دیگر رسانه‌ها تاثیرگذارتر است.
کد خبر: ۲۸۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 24March 2018

من هم از متحول یافتگان هستم/ تلویزیون تاثیرگذارتر از دیگر رسانه‌ها استهاشم تفکری بافقی تهیه کننده و کارگران برنامه «از لاک جیغ تا خدا» که خود یکی از متحول یافتگان در سفر راهیان نور است، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار داشت: تحولم از سفر راهیان نور و تماشای مستند «امام؛ روح الله» آغاز شد. پس از آشنایی با امام (ره)، در دلم عهد بستم که اگر دانشگاه هنر قبول شوم، مسیرم را در راه‌ی انتخاب کنم که به تحول مردم بیانجامد. حدود یازده سال از عهدم می‌گذرد و به آن پایبندم. یک سال پس از تحولم به طور اتفاقی مسئول بسیج دانشگاه شدم و هر سال با بچه‌ها به راهیان نور رفتم. در اردو‌های راهیان نور شاهد تغییر خیلی از زائران بودم.

وی در خصوص ایده تهیه برنامه «از لاک جیغ تا خدا»، گفت: فکر می‌کردم که تعداد افرادی که همچون خودم متحول شده‌اند در جامعه انگشت شمار هستند، اما وقتی که با تعداد کثیری از آن‌ها برخورد کردم، تصمیم گرفتم که چنین برنامه‌ای بسازم. از سال ۹۱ ایده ساخت این برنامه به ذهنم آمد، ولی تا عملی شدن آن سه سال گذشت.

تفکری بافقی خاطرنشان کرد: نخستین برنامه‌ام از لاک جیغ تا خدا بود که بعد از آن حدود ۱۳ هزار دقیقه دیگر نیز تهیه کردم. حدود ۳۵۰ قسمت از برنامه لاک جیغ تا خدا را ساختم و سعی دارم ۷۰۰ قسمت دیگر نیز تهیه کنم.

تهیه کننده برنامه از لاک جیغ تا خدا در تشریح دیگر برنامه‌های خود، گفت: برنامه کدبانو و دورهمی که از شبکه افق پخش شد را نیز ساخته‌ام که به لطف خداوند مورد استقبال قرار گرفت.

وی با اشاره به همایش «حس پروانگی» که به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در اسفند ماه ۹۶ برگزار شد، اظهار کرد: همایش‌ها نمی‌توانند تاثیرات بزرگی بر جامعه داشته باشند. معتقدم که تلویزیون از دیگر رسانه‌ها تاثیرگذارتر است. از نخستین روز‌های اوج گیری برنامه از لاک جیغ تا خدا خیلی از سازمان‌ها درخواست کردند تا برنامه مشترکی بسازیم، اما نپذیرفتم. اولین همایش مشترک ما با سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس صورت گرفت.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار