استاندار سمنان:

با عمل به دستورات اسلام، از آسیب‌های اجتماعی دور خواهیم شد

«سید شهاب‌الدین چاووشی» یکی از بزرگ‌ترین معروف‌ها را ترویج نماز دانست و گفت: با عمل به دستورات اسلام، از آسیب‌های اجتماعی دور خواهیم شد.
کد خبر: ۲۸۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶ - 07March 2018

سیره اهل بیت(ع) ترویج شود/ ضرورت تقویت وحدت

به گزارش دفاع پرس از سمنان، «سید شهاب‌الدین چاووشی» استاندار سمنان، امروز (چهارشنبه) در آیین جشن ولادت حضرت زهرا(س) و تجلیل از خانواده ایثارگران استانداری سمنان، بابیان اینکه توجه به خاندان عصمت و طهارت می‌تواند ما را به سر منزل مقصود و سعادت برساند، اظهار داشت: انسان به حکم ذات، علاقه‌ به جاودانه شدن دارد که در مکاتب الهی با عنوان اعتقاد به معاد تفسیر شده که در کنار مبدا، 2 نقطه متعالی در زندگی آدمی هستند.

وی افزود: اولیاء خدا و انبیاء الهی به ما می‌آموزند که هر آغازی، سرانجامی دارد و  همگی در پیشگاه خداوند حاضر و پاسخگو خواهیم بود، لیکن آن کسی که با سیره اهل بیت (ع) عجین باشد، بیشترین خوشحالی را در آن روز خواهد داشت.

ضرورت تقویت وحدت در بین مسلمانان

استاندار سمنان بابیان اینکه حضرت زهرا (س) محل رجوع و توجه همه مؤمنان است، ابراز داشت: باید سیره علمی آن حضرت به مثابه الگویی برای تمام بانوان و اقشار مختلف مردم تبیین شود.

چاووشی در بخش دیگری از سخنان خود، به ضرورت ترویج وحدت در بین مسلمانان تأکید کرد و گفت: وحدت و همدلی از نشانه‌های انسانیت و مسلمانی محسوب می‌شوند و با آن‌ها می‌توان در راستای پیشرفت استان سمنان و کشورمان گام برداشت.

وی بخش دیگری از سخنان خود را به نوروز و ضرورت ترویج فرهنگ کمک به همنوع اختصاص داد و بیان کرد: در آستانه سال نو، با کمک به هم نوعان و نیازمندان می‌توانیم آن‌ها را نیز در شادی عید سهیم کنیم.

ترویج نماز بزرگترین معروف

استاندار سمنان گفت: مردم این دیار به نوع‌دوستی و دستگیری از نیازمندان شهره هستند و بر همین اساس انتظار می‌رود همانند سنوات گذشته در جشن نیکوکاری حضور پر شور داشته باشند.

چاووشی یکی از بزرگ‌ترین معروف‌ها را ترویج نماز دانست و تأکید کرد: با عمل به دستورات اسلام، از آسیب‌های اجتماعی دور خواهیم شد.

وی در پایان افزود: باید با برنامه‌ریزی، زمینه حضور گسترده مردم را در نماز جماعت و برنامه‌های اجتماعی را بیش از پیش فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار