با معرفی «کتاب عدالت» برگزار می‌شود؛

نشست بررسی «عدالت و عدالت‌خواهی» از نظر رهبر انقلاب

نشست بررسی مسأله‌ی «عدالت و عدالت‌خواهی» در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و معرفی از «کتاب عدالت»، پنج‌شنبه شب (هفدهم اسفندماه) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ - 07March 2018

نشست بررسی «عدالت و عدالت‌خواهی» از نظر رهبر انقلاببه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، نشست بررسی مسأله‌ی «عدالت و عدالت‌خواهی» در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و معرفی از «کتاب عدالت»، پنج‌شنبه شب (هفدهم اسفندماه) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

در این برنامه آقای حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن بررسی موضوع عدالت و عدالت‌خواهی از منظر رهبر انقلاب اسلامی به عرصه‌ها و شیوه‌های تحقق این موضوع و بایدها و نبایدهای عدالت‌خواهی می پردازد.

معرفی «کتابِ عدالت» از تازه‌ترین کتب منتشر شده توسط دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی، که با رویکردی کاربردی و ناظر به حل مسئله و بر اساس بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تهیه شده از دیگر بخش‌های این مراسم است. «کتاب عدالت» حاصل یک کار پژوهشی سه ساله است كه با قالب و ساختاری متفاوت در دسترس عموم قرار گرفته است.

این نشست روز پنجشنبه هفدهم اسفندماه  از ساعت ۱۸:۳۰ در مشهد مقدس، حسینیه‌ی مرحوم آیت‌الله سید جواد خامنه‌ای (ره) به نشانی خیابان خسروی نو، کوچه اندرزگو ۱۴، برگزار خواهد شد.‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها