ما توانستیم ۷۶/ مدارک:

جهاد در راه «اسلام» حد و مرز ندارد

خانم مدارک فرزند شیخ عیسی قاسم از علمای بحرین گفت: همان‌طور که امام حسین (ع) برای حفظ دین از مدینه خارج شد شهدای هشت سال دفاع مقدس هم برای دفاع از اسلام به جبهه‌های حق علیه باطل هجرت کردند.
کد خبر: ۲۸۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ - 08March 2018

مبارزان بحرینی از انقلاب اسلامی ایران الگو می‌گیرندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، خانم مدارک فرزند شیخ عیسی قاسم از علمای بحرین با حضور در یادمان شهدای هویزه اظهار داشت: با حضور در مناطق عملیاتی هویزه واقعه‌ی کربلا برایم متجلی شده و احساس می‌کنم همه‌چیز به عاشورا و انقلاب اسلامی متصل است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر دیگر کشورها تاثیر زیادی داشته و یک انقلاب جهانی است، افزود: مسئولیت حفظ این انقلاب بر عهده‌‌ی همه‌ی مسلمانان جهان است و همه باید در این راه تلاش کنیم.

خانم مدارک با تاکید بر اینکه جهاد در راه اسلام حد و مرزی ندارد، گفت: حماسه‌ی هویزه تداوم حماسه‌ی کربلاست، همان‌طور که امام حسین (ع) برای حفظ دین از مدینه خارج شد این شهدا هم برای دفاع از اسلام به جبهه‌های حق علیه باطل هجرت کردند و ما کم‌ترین کاری که می‌توانیم در پاسخ به ایثار و رشادت‌هایشان انجام دهیم بیان حق و عمل به آن و حفظ حجاب است.

خانم مدارک در پایان پیغام سرزمین راهیان نور را به ملت خود این‌گونه بیان کرد: انسان با تمسک به ایمان و حق به پیروزی می‌رسد همان‌گونه که شهدای دفاع مقدس به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار