استاندار همدان:

وجود شهدای شاخص در همدان برگرفته از فرهنگ جهاد است

استاندار همدان گفت: وجود شهدای شاخص در این استان بدون شک برگرفته از فرهنگ جهاد و شهادت در همدان بوده و حضور شهید «حسین همدانی» در عرصه‌های نبرد به حتم بیانگر این است که این شهید، ولایت را به جد قبول داشت و همواره به دنبال تبعیت از آن بود.
کد خبر: ۲۸۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ - 08March 2018

وجود شهدای شاخص در همدان برگرفته از فرهنگ جهاد استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «محمدناصر نیکبخت» استاندار همدان امروز در چهارمین کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت:

وی افزود: استانی به عظمت همدان در تاریخ اسلام نداریم چرا که این خطه 500 سال پایتخت امپراطوری ایران بود و دارای بزرگان، عالمان، عارفان و دانشمندان بزرگی است که خدمات بزرگان فرهنگی و عالمان دینی همدان علاوه بر کشور در خارج از کشور نیز زبان‌زد بوده است.

نیکبخت همچنین با بیان اینکه دانشنامه 120 جلدی برای ثبت اطلاعات بزرگان و مشاهیر همدان در حال تهیه و تدوین است تصریح کرد: در این خصوص پس از بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که این تعداد جوابگو نیست و بر این اساس تعداد این دانشنامه‌ها را افزایش دادیم.

وی اضافه کرد: پشتیبانی همدان از جبهه‌‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و حضور در برای دفاع از کشور و وطن نشان از گذشته پر افتخار این خطه بوده و با توانمندی‌هایی در میدان‌های علمی و دفاعی از خود نشان داده سبب شده تا امروز با عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین شناخته شود.

استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: وجود شهدای شاخص در این استان بدون شک برگرفته از فرهنگ جهاد و شهادت در همدان بوده حضور شهید «حسین همدانی» پس از بازنشستگی در عرصه های نبرد به حتم بیانگر این است که این شهید سرافراز ولایت را به جد قبول داشت و گوش و چشم وی همواره به دنبال تبعیت از ولایت بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار