مدیر موسسه سبک زندگی اسلامی مهرجویان مشهدالرضا:

شهادت نتیجه سبک زندگی اسلامی است/ نگرش زهرایی در زندگی شهدا جریان دارد

مدیر موسسه سبک زندگی اسلامی مهرجویان مشهدالرضا گفت: مهمترین اتفاقی که در یک خانواده ارزشی می‌افتد سبک و سیره زندگی اسلامی است که خروجی‌اش به شهادت ختم می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ - 08March 2018

شهادت نتیجه سبک زندگی اسلامی است/ نگرش زهرایی در زندگی شهدا جریان داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «مسلم داوودی‌‌نژاد» مدیر موسسه سبک زندگی اسلامی مهرجویان مشهدالرضا امروز در چهارمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: فرق مادر شهید با مادران دیگر این است که مادر شهید پیش از شهادت فرزند خود، شهید می‌شود.

وی به موضوع سبک زندگی اسلامی پرداخت و عنوان کرد: مهمترین اتفاقی که در یک خانواده ارزشی می‌افتد سبک و سیره زندگی اسلامی است که خروجی‌اش به شهادت ختم می شود.

این استاد دانشگاه نگرش زهرایی را در رشد و پرورش شهدا تاثیرگذار دانست و افزود: نگرش زهرایی همان بندگی حضرت زهراست که در زندگی شهدا جریان دارد.

داوودی‌نژاد مطالعه در 5 موضوع از سبک و سیره اهل بیت (ع) را در تربیت فرزند مهم دانست و گفت: من و روان من، من و سلامتی من، من و انتخاب همسر، من و همسرداری، من و تربیت فرزند از جمله این موضوعات است.

استاد دانشگاه و حوزه گفت: علم حاصل نمی شود مگر با نوشتن، تکرار کن تا باور کنی، همه ما در زندگی قادر به تغییر هستیم، اگر همیشه همانطور فکر کنیم که قبلا فکر می‌کردیم، همان را بدست می آوریم که قبلا به دست آوردیم پس همیشه باید به مسائل جدید فکر کنیم، تغییر را از خودمان شروع کنیم، پیرو راه شهدا کسی است که ابتدا تغییر را در خودش ایجاد می کند و بعد در دیگران، هفت قانون یک خطی در زندگی اسلامی است.

وی ادامه داد: چگونگی انجام مسئولیت های سپرده شده به فرد، مهربانی، زود رنج بودن و خصوصیات اخلاقی فردی که قابل تغییر و حل است نیازی به غصه خوردن ندارد، باید قوی و محکم گرفته شود و به آن اهمیت داده شود.

مدیر موسسه سبک زندگی اسلامی مهرجویان مشهدالرضا اضافه کرد: دنیا ارزش کینه و بدبینی را ندارد، صبور و شاداب بودن در سختی های زندگی جایزه و پاداش خوبی پیش خدا دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار