سردار فضلی در آیین آغاز به کار رادیو «بهاران»:

اراده امام (ره) و مردم باعث ناکامی دشمنان انقلاب شد

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: با اراده امام امت و امت مطیع امام، همه بر آن شدند که از کشور دفاع کنند. دشمنی که آمده بود انقلاب نوپای اسلامی ما را ساقط کند، در همان روز‌های اول جنگ به دردسر افتاد.
کد خبر: ۲۸۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 08March 2018

راهیان نور یک فناوری استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ «علی فضلی» جانشین رییس ستاد مرکزی راهیان نور در آیین آغاز به کار رادیو بهاران که در محل ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست؛ به واسطه اینکه ما هشت سال از مرز‌های کشورمان دفاع کردیم. در دفاع مقدس عمل به قرآن و عمل به احکام خدا توسط مردم عزیزمان، بزرگترین و بهترین قطعه عمل به قرآن و احکام خدا بود.

وی افزود: در هزار و ۶۰۸ کیلومتر مرز‌ زمینی که با عراق داشتیم، استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی درگیر جنگ واقع شدند. همه مرز‌های ما تا عمق ۱۵ و بعضی دیگر تا عمق ۱۰۰ کیلومتر به اشغال عراقی‌ها درآمد.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: با اراده امام امت و امت مطیع امام، همه بر آن شدند که از کشور دفاع کنند. دشمنی که آمده بود انقلاب نوپای اسلامی ما را ساقط کند، در همان روز‌های اول جنگ به دردسر افتاد.

وی درباره راهیان نور گفت: راهیان نور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یک فناوری است؛ این فناوری هرچقدر انعکاسش در بین مردم بیشتر باشد، طبیعی است که برکات آن مشاهده خواهد شد.

جانشین رییس ستاد مرکزی راهیان نور در بخش دیگری از سخنانش گفت: عراقی‌ها در 34 روز عاجز شدند تا بتوانند مسیر 17 کیلومتری از مرز تا خرمشهر را پیشروی کنند. این در حالی بود که آن‌ها از تجهیزات، سلاح و امکانات به روز جنگی مانند تانک، نفربر، پشتیبانی هوایی و آتش توپخانه برخوردار بودند. در سوی مقابل رزمندگان با اخلاص‌ ما در پاسخ به حملاتی که آنها در طول روز انجام می‌دادند، شبانه حمله می‌کردند و با تمام این شرایط آن‌ها تنها توانستند به طور میانگین 500 متر در هر روز پیشروی کنند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها