سردار کارگر در شورای سیاستگذاری راهیان نور:

«دفاع مقدس» کلید وحدت در کشور است/ دست‌اندرکاران راهیان نور با روحیه دفاع مقدسی فعالیت می‌کنند

رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه «دفاع مقدس» کلید وحدت در کشور است، گفت: دست‌اندرکاران راهیان نور با روحیه دفاع مقدسی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۲۸۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ - 08March 2018

«دفاع مقدس» کلید وحدت در کشور است/ دست‌اندرکاران راهیان نور با روحیه دفاع مقدسی فعالیت می‌کنندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در جلسه شورای سیاستگذاری راهیان نور که صبح امروز با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: روح شهدا موجب انجام کارهای راهیان نور شده است و تمامی دست‌اندرکاران راهیان نور، فعالیت‌ها را با دلسوزی و با همان روحیه دفاع مقدس انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه 100 هزار نفر به عنوان راوی، خادم، مبلغ و... در امر راهیان نور در طول سال مشارکت دارند، افزود: از همه کسانی که در امر راهیان نور و حضور کاروان‌ها و زائران در سرزمین‌های نور مشارکت دارند و پشتیبانی می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

سردار کارگر تاکید کرد: در بحث راهیان نور و دفاع مقدس به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم که مسائل جناحی، سیاسی و سلیقه‌ای ورود پیدا کند. دفاع مقدس و راهیان نور کلید وحدت در کشور است و ما از تحریف و فراموشی در دفاع مقدس جلوگیری می‌کنیم.

رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور عنوان کرد: همه ما تلاش خواهیم کرد تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص راهیان نور و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس محقق شود.

وی همچنین در بخش دیگری از این نشست از دیدار جمعی از کاروان‌های راهیان نور با رهبر معظم انقلاب در روز شنبه، 19 اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: این کاروان‌ها پس از دیدار با حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و استماع سخنان معظم له، راهی سرزمین‌های نور خواهند شد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها