همراه با شهدا؛

زندگی‌نامه شهید سعید اشرف‌پور

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید سعید اشرف‌پور از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
کد خبر: ۲۸۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ - 08March 2018

زندگی نامه شهید سعید اشرف پوربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید سعید اشرف پور یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید.

شهید سعید اشرف پور در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته ی مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه تهران پذیرفته شد. یكی بعد از گذراندن دو ترم از تحصیلاتش طی نامه ای به خانواده‌اش نوشته بود: پدر جان، من نمی‌توانم این جا بمانم. من به جبهه رفتم، نگران من نباشید.

از برادران شهید در جبهه بود. چون موقع درگیری، برادر بزرگتر سعید همه دندان های پیشین خود را از دست داده بود، سعید به هنگام دیدن برادر خود به برادرش گفته بود كه من در جبهه خواهم ماند تا انتقام تو را از عراقی‌های بعثی بگیرم. سرانجام در عملیات کربلای 5 در منطقه ی شلمچه به شهادت رسید.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها