مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان:

نمایشگاه «عکس شهید» در خرم‌آباد برپا می‌شود

«حجت‌الله ناصرپور» در آستانه آغار هفته گرامی داشت مقام شهید، از برگزاری نمایشگاه عکس شهدا در خرم‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰ - 08March 2018

نمایشگاه «عکس شهید» در خرم آباد برپا می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، عصر امروز (پنج‌شنبه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، ضمن گرامی‌داشت سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و قرارگیری در آستانه آغاز هفته بزرگداشت مقام شهید، از برگزاری نمایشگاه عکس شهدا در خرم‌آباد به همین مناسبت خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف تجدید میثاق و زنده کردن یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس در نگارخانه «شهید هژبر» مجتمع فرهنگی ارشاد لرستان به مدت یک هفته برپا می‌شود.

وی افزود: تصاویری که به نمایش گذاشته می‌شوند از رزمندگان و شهدای لرستانی بوده که در جبهه‌های نبرد علیه دشمن بعثی توسط عکاسان بومی ثبت شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان اظهار داشت: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شهید، برنامه‌های دیگری از جمله دیدار با خانواده‌های شهدا و سرکشی از جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نیز پیش بینی شده است.

خاطرنشان می‌شود، تصاویری که در این نمایشگاه به نمایش در می‌آیند از تصاویر موجود در آرشیو اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد، اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهیه شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار