سردار اسدی در یادواره ستارگان و دردانه‌های دوکوهه:

شهدا گله دارند چرا باید با شیطان معامله کنیم

مشاور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: قدرت ایران بر دنیا غلبه کرده است و شهدا امروز گله دارند چرا باید با شیطان معامله کنیم.
کد خبر: ۲۸۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷ - 08March 2018

شهدا گله دارند چرا باید با شیطان معامله کنیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، یادواره ستارگان و دردانه های دوکوهه، پاسداشت فرماندهان و سربازان شهید لشکر 27 محمد رسول الله (ص) شامگاه پنجشنبه (17 اسفندماه) با حضور جمعی از فرماندهان و سرداران دوران دفاع مقدس و خانواده های شهدا و ایثارگران در فرهنگسرای بهمن برگزار شد. 

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ستارگان دوکوهه را فرماندهانی خواند که برای دفاع از اسلام و مردم برخاستند و اظهار داشت: لحظه لحظه زندگی این عزیزان درس بود و با نام آنان افتخار جمهوری اسلامی را لمس می کنیم. دردانه ها کسانی بودند که در لشکر 27 خدمت می کردند و در ظاهر و باطن فرقی با فرماندهان نداشتند.

وی افزود: برخی سربازان ما فرمانده بسیاری از نیروهای بسیجی بودند و چنان رشادتی می کردند که کسی متوجه نمی شد سرباز و پاسدار هستند. تنها اختلاف زمانی بود که برای نماز شب بلند می شدند. 

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم و هر روز نسبت به گذشته راه آنان را طی کنیم.  

خط مقدم ما امروز به همت شهدا به آنسوی مدیترانه رفته است

در ادامه مراسم سردار محمد جعفر اسدی مشاور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم دردانه های دوکوهه را دردانه های عالم هستی در دوکوهه دانست و به توصیف شهدا از زبان ایت الله جوادی آملی پرداخت. 

وی با تاکید بر اینکه یک روز برای موجودیت خود می جنگیدیم اما امروز برای ارتقای قدرت خود می جنگیم تصریح کرد: اسراییل التماس می کند دلارهای عربی خرج می شود و می گویند باید ایران را پس برانیم که قدرت ایران غلبه نکند اما می کند. این حیاتی است که شهدا به ما بخشیدند و امروز گله دارند چرا باید با شیطان معامله کنیم. 

وی بخش دیگر زندگی شهدا را حیاتی دانست که به جامعه بخشیده اند و افزود: حاج احمد متوسلیان در دیاری که روزی برای اسرائیل تبلیغ می کردند شجره طیبه ای را غرس کرد که تا به امروز مردمان از آن بهره مند شوند. کسی گمان نمی کرد جنگ 33 روزه به نفع حزب الله تمام شود. نیروهای رژیم صهیونیستی در مرز فنس هایی کشیدند و تابلویی به سه زبان نصب کردند و چند جا را برای تحویل اسرای حزب الله لبنان، شیعیان و سید حسن نصرالله مشخص کردند.

سردار اسدی بیان کرد: بارها فرمانده یکی از مجهزترین ناوهای رژیم صهیونیستی گفته بود که این ناو توانایی دارد هر موشکی که به ما شلیک شود و هر کشتی ای که دستور بدهند در بندرعباس را منهدم کند. حزب الله این ناو را هدف قرار داد و رژیم صهیونیستی ادعا کرد که سیستم های ما خاموش بود وگرنه حزب الله نمی توانست ناو ما را هدف قرار دهد. همه دست به دست هم دادند تا حزب الله را نابود کنند اما نتوانستند.

وی با اشاره به این سخن امام راحل که ما برای یک لحظه از جنگ نادم و پشیمان نیستیم آن را مهر صحتی بر همه دفاع مقدس دانست و افزود: خط مقدم ما امروز به همت شهدا به آنسوی مدیترانه رفته است. 

سردار اسدی بیان کرد: بشار اسد کنار گوش رئیس جمهور وقت سید محمد خاتمی گفت که گفت و گوی تمدن ها برای شما عزت نمی آورد بلکه مبارزه با آمریکا برای شما عزت می آورد.

در پایان مراسم نیز از خانواده شهیدان فرجی، رضایی، نوروزی، حیدری و جانبازان علی اکبر سلیمانی، اکبر مبصری و حمید بهتاش تقدیر شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها