ما توانستیم 84/ حجت‌الاسلام هاشمی به دفاع پرس خبر داد؛

بازدید بیش از 16 هزار نفر در قالب ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید باقری از یادمان‌های دفاع مقدس

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی، اردویی مبشران نور گفت: در 2 سال گذشته در ستاد شهید باقری بیش از 2 هزار نفر و در ستاد صیاد شیرازی بیش از 14 هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند.
کد خبر: ۲۸۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ - 09March 2018

بازدید بیش از 16 هزار نفر در قالب ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید باقری از یادمان‌های دفاع مقدسحجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، اردویی مبشران نور در حاشیه بازدید هنرمندان از یادمان‌های دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به برنامه‌‌های راهیان‌ نور ستاد شهید صیاد شیرازی و ستاد شهید باقری، اظهار داشت: در مؤسسه فرهنگی، اردویی مبشران نور اعزام کاروان‌های راهیان نور به 2 شکل برگزار می‌شود؛ اولین شکل آن به صورت کاروانی و در قالب ستاد شهید صیاد شیرازی است که از استان‌های مختلف، شهرها، دانشگاه‌ها و نهادهای دولتی وارد خوزستان می‌‌شوند و ما در سه شبانه‌روز با برنامه‌هایی همچون اسکان، تغذیه، روایتگری، رزم شب، مدیریت اردو به ارائه خدمات می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: شیوه دوم در قالب ستاد شهید حسن باقری ویژه ماشین‌های شخصی است که طی چهار روز به ارائه خدمات به خانواده‌هایی که در سایت ثبت‌نام کرده‌اند، می‌پردازیم. این کاروان‌ها در طول مسیر از برخی نقاط گردشگری نیز بازدید می‌کنند. تفاوت گروه دوم با گروه اول در تفریحی بودن سفر است؛ یعنی گروه دوم علاوه بر سفر زیارتی، سفر تفریحی هم خواهند داشت و صرفا بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در برنامه آنان نیست.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه فعالیت ستاد شهید صیاد شیرازی از 16 سال قبل آغاز شده است، گفت: این ستاد فعالیت خود را در بستر پادگان‌های ارتش انجام می‌دهد و از 14 اسفند پذیرش خود را آغاز کرده و تا 5 فرودین ادامه دارد و در سه پادگان دژ خرمشهر، اردوگاه حضرت زهرا (س) شلمچه و پادگان میشداغ مستقر خواهند شد.

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی، اردویی مبشران نور در خصوص فعالیت ستاد شهید باقری گفت: فعالیت این ستاد از 25 اسفند تا 5 فروردین  ادامه خواهد داشت.

وی در پایان افزود: در 2 سال گذشته در ستاد شهید باقری بیش از ۲ هزار نفر و در ستاد شهید صیاد شیرازی بیش از 14 هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار