مسئول گردان تخریب تیپ ۴۸ فتح در دوران دفاع مقدس:

استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۵ شهید تخریب‌چی دارد

مسئول گردان تخریب تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس گفت: این استان ۳۵ شهید تخریب‌چی را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
کد خبر: ۲۸۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ - 10March 2018

استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۵ شهید تخریب‌چی دارد«هومان جعفری» مسئول گردان تخریب تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس در حاشیه همایش «پیشکسوتان آتش و خون و خطر» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، اظهار داشت: پیشکسوتان تخریب‌چی تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس به صورت سالیانه از استان‌های هم‌جوار اصفهان، بوشهر، خوزستان، فارس و شهر‌های تابعه استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز استان تجمع یافته و تجدید خاطره می‌کنند.

وی افزود: در این همایش یک‌روزه که با حضور حدود ۱۵۰ پیشکسوت، جانباز و خانواده‌های شهدای تخریب برگزار شده است، دید و بازدید‌هایی انجام و از تعدادی از خانواده‌های شهدای تخریب تجلیل می‌شود.

مسئول گردان تخریب تیپ ۴۸ فتح در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۵ شهید تخریب‌چی، ۱۳ آزاده تخریب‌چی که در عملیات‌های انهدام دژ‌ها اسیر شدند و بیش از ۱۳۰ جانباز تخریب‌چی را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار