مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

رزمندگان تخریب‌چی خالق صحنه‌های بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس بودند

«امیرعباس آسمند» گفت: رزمندگان تخریب‌چی خالق صحنه‌های بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس بودند و چه در غرب و چه در جنوب، چه در دشت و بیابان و چه در آب و دریا خوب عمل کرده و همه را به حیرت وا می‌داشتند.
کد خبر: ۲۸۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ - 10March 2018

رزمندگان تخریب‌چی خالق صحنه‌های بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس بودندسرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه همایش «پیشکسوتان آتش و خون و خطر» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، اظهار داشت: پرورش روحیه تکریم، ایثار و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و به‌ویژه در بین نسل جوان و استفاده از تجریبات پیشکسوتان تخریب‌چی که خالق صحنه‌های بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس بودند، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی بسط و گسترش فرهنگ مجاهدت، ایثار و شهادت را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: نقش نیروهای تخریب‌چی در جنگ تحمیلی بسیار مهم بود و بدون حضور این عزیزان دفاع مقدس ما کامل نمی‌شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیروهای تخریب‌چی هم در ویژ‌گی‌های شخصی و هم در ویژگی‌های سیستمی برتری داشتند، گفت: این نیروها با عشق و شوریدگی و آزادی از همه قید و بندهای دنیوی، خود را به خطرناک‌ترین یگان یعنی تخریب رسانده و به سخت‌ترین مأموریت‌ها می‌رفتند.

آسمند عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس، نیروهای تخریب‌چی از استان‌های مختلف کشور مانند اصفهان، چهارمحال و بختیاری و ... به گردان تخریب تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد پیوسته و به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام می‌شدند.

وی بیان کرد: نیروهای تخریب ما در جنگ تحمیلی بسیار شجاع بودند و انگیزه بی‌نظیری داشتند‌ و چه در غرب و چه در جنوب، چه در دشت و بیابان و چه در آب و دریا خوب عمل کرده و همه را به حیرت وا می‌داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار