فلاحت پیشه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دستگاه‌های فرهنگی در جهت ماندگاری دفاع مقدس تلاش بیشتری داشته باشند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی برای تلاش بیشتر در حفظ و ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس از سوی دستگاه‌های فرهنگی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۸۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ - 10March 2018

دستگاه‌های فرهنگی در جهت ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس تلاش بیشتری داشته باشند

حشمت‌الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس درباره ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، اظهار داشت: امروز جامعه نیازمند تفکر جهادی و انقلابی است. دشمنان انقلاب و نظام ترس از همین تفکر دارند که تا به امروز نتوانسته‌اند اهداف شوم خود را اجرا کنند. برای نسل جوان ما باید روشنگری خوبی از دفاع مقدس تشریح شود.

وی با بیان اینکه دوران جنگ تحمیلی و اتفاقات آن دوران یک تجربه بسیار گرانبها و عظیم برای ایران است، عنوان کرد: درس‌هایی را می‌توان از این دوران یاد گرفت که هرکدامش در حوزه‌ای از جامعه کارکرد مثبت دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فرهنگ دفاع مقدس نشات گرفته از باورهای انقلابیِ مردانی است که از جان خود برای حفظ پرچم اسلام و ناموس و مملکت گذشتند تا امروز ما در سایه‌ی امنیت، آرامش داشته باشیم و با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی خودمان، مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان بایستیم.

فلاحت پیشه تصریح کرد: از این رو دستگاه‌های متولی کار در حوزه فرهنگ و دفاع مقدس بایستی برای حفظ و ماندگاری این فرهنگ ناب تلاش کنند و در جهت تزریق آن به نسل‌های آتی برنامه‌ای قوی و درست داشته باشند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار