حجت‌الاسلام ابوترابی:

سپاه یک میلیون و 400 هزار اصله نهال را در تهران کاشته است

امام جمعه موقت تهران گفت: سپاه در سال گذشته یک میلیون و 400 هزار اصله نهال را در اطراف تهران کاشته تا بلکه این‌گونه اقدامات باعث شود ایران به عنوان کشور دارای انبوه درختان شناخته شود.
کد خبر: ۲۸۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ - 10March 2018

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران در مراسم کاشت نهال در تیپ آل محمد سپاه تهران بزرگ درباره ضرورت کاشت درخت در کشور اظهار داشت: پیام قرآن این است که هر کجا زندگی انسانی وجود دارد باید با کاشت درخت، زیبایی طبیعت و محیط زیست را به ارمغان بیاوریم زیرا درختان تکیه گاهی برای زندگی بشر هستند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران باید به عنوان دوستدار محیط زیست پیشگام باشد، افزود: سپاه در سال گذشته یک میلیون و 400 هزار اصله نهال را در اطراف تهران کاشته تا بلکه این‌گونه اقدامات باعث شود ایران به عنوان کشور دارای انبوه درختان شناخته شود.

حجت الاسلام ابوترابی با بیان اینکه فرمانده سپاه تهران بزرگ اعلام کرده این سپاه برای سال آینده 2 هزار و 800 نهال را غرس می کند، ادامه داد: تبدیل شدن ایران به مرجعیت علمی و قدرت اقتصادی بزرگ از جمله راهبردهایی است که به عنوان نقشه راه کشور باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار