ما توانستیم 90/ آیت الله قرهی در یادمان شهدای هویزه:

ما توانستیم به واسطه خون شهدا دشمن را از خاک کشور بیرون کنیم

آیت الله قرهی گفت: ماتوانسته‌ایم به واسطه خون شهدا دشمن را در همه‌ی زمینه‌ها از خاک کشور بیرون کنیم و جوانان باید با مطالعه و معرفت در سیره‌ی شهدا به سازندگی کشور بپردازند.
کد خبر: ۲۸۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ - 10March 2018

ما توانستیم به واسطه خون شهدا دشمن را از خاک کشور بیرون کنیمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، آیت الله قرهی، استاد برجسته اخلاق و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس با حضور در راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور باعث می‌شود که انسان به حقایق زندگی برسد و همانطور که از اسمش پیداست به انسان نور می‌دهد.

وی ادامه داد: زندگی حقیقی آن است که شهدا با معرفت انجام دادند، این باعث می‌شود که انسان به حقیقت دین و زندگی برسد، راهیان نور، انسان را به نور حقیقی می‌رساند و جوانان را ازدنیا و تعلقات آن خارج می‌کند.

مدیر حوزه علمیه امام مهدی (عج) ابراز داشت: روح شهدا حاضر و ناظر است، برای کسانی که به راهیان نور می‌آیند دعا می‌کنند و انشاءالله تغییراتی را در زندگی زائرین ایجاد کنند.

وی در پایان با اشاره به شعار سال راهیان نور افزود: ما توانسته‌ایم به واسطه خون شهدا دشمن را در همه‌ی زمینه‌ها از خاک کشور بیرون کنیم. جوانان باید با مطالعه و معرفت در سیره‌ی شهدا به سازندگی کشور بپردازند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار