فرمانده سپاه نوشهر خبر داد؛

میزبانی شهرستان نوشهر از 3 آلاله گمنام دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نوشهر گفت: در آستانه سال نو، نوشهر معطر به بوی 3 شهید گمنام می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ - 10March 2018

میزبانی شهرستان نوشهر از 3 آلاله گمنام دفاع مقدس«حسین جناسمی» فرمانده سپاه ناحیه نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در ساری از میزبانی مردم این شهرستان از 3 آلاله گمنام دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: جهت هماهنگی بهتر و برگزاری باشکوه‌تر مراسم تشییع و تدفین ستادی به ریاست امام جمعه و دبیری سپاه نوشهر تشکیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل 5 کمیته در این ستاد، گفت: کمیته‌های امنیت به ریاست نیروی انتظامی، روابط عمومی به ریاست روابط عمومی و تبلیغات سپاه، مالی و پشتیبانی به ریاست فرماندار، فنی و عمرانی به ریاست شهردار و فرهنگی و هنری به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری این مراسم را به عهده گرفتند.

جناسمی ضمن ارائه مشخصات این شهدا، افزود: یکی از شهدا 20 ساله است و در تک عملیاتی سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسید.

وی همچنین شهید دوم را 20 ساله اعلام کرد و گفت: این شهید گمنام در عملیات رمضان منطقه عملیاتی شرق بصره شربت شیرین شهادت را نوشیده است.

جناسمی اضافه کرد: سومین شهید میهمان مردم نوشهر، دارای 23 سال سن است که در عملیات والفجر 4 منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسید.

فرمانده سپاه نوشهر ادامه داد: پیکرهای مطهر این 3 شهید گمنام تازه تفحص شده چهارشنبه 23 اسفند ماه وارد شهرستان نوشهر می‌شوند و سپس به سپاه شهرستان منتقل شده و برای اجرای مراسم وداع آماده خواهند شد.

جناسمی از برگزاری مراسم وداع با پیکر 3 شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد جامع نوشهر خبر داد و گفت: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام «محمود مشایخ» امام جمعه شهرستان نوشهر همراه خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر همچنین به مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهدا در روز پنجشنبه 24 اسفند ماه اشاره کرد و افزود: مراسم تشییع ساعت 9:30 صبح از میدان آزادی آغاز شده و پس از اقامه نماز به سمت پارک نوید شهرستان نوشهر ادامه پیدا می کند.

وی از خاکسپاری این شهدا در محل پارک نوید نوشهر خبر داد و متذکر شد: همچنین مراسم باشکوهی همراه با سخنرانی، مداحی و لالایی خوانی توسط مادر یکی از شهدای شهرستان در این مکان تدارک دیده شده است.

جناسمی اضافه کرد: مراسم سوم و هفتم این شهدا همزمان با تحویل سال نو در جوار مزارشان واقع در پارک نوید برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نوشهر تعداد شهدای گمنام این شهرستان را با احتساب این 3 شهید، 7 شهید اعلام کرد و گفت: 3 شهید گمنام در محوطه ستاد ارتش و یک شهید در گلزار شهدای این شهرستان تدفین شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار