ما توانستیم 92/

راهیان نور بزرگترین نمایشگر واقعیات دفاع مقدس است

رزمنده دفاع مقدس گفت: بهترین مرجع تاریخ کسانی هستند که در متن رخداد‌های آن حضور داشتند و راهیان نور بزرگ‌ترین نقش را در نشان دادن واقعیات دفاع مقدس دارد.
کد خبر: ۲۸۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ - 10March 2018
راهیان نور بزرگترین نمایشگر واقعیات دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، محمد سعید حق‌پرست، راوی کاروان دانشجویی شهر سپیدان از استان فارس و جانباز دوران دفاع مقدس با حضور بر مزار هم‌رزمان شهیدش در گلزار شهدای هویزه، با اشاره به انگیزه خود برای حضور در راهیان نور اظهار داشت: برای جلوگیری از تحریف اتفاقات و واقعیات دوران دفاع مقدس و انتقال روحیه‌ی ایثار و مقاومت به نسل‌های آینده به راهیان نور آمدم.
 
وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) درباره تاریخ خاطرنشان کرد: تاریخ معلم انسان‌ها است و اگر افراد از رخدادهای گذشته خود مطلع نشوند، طبیعی است که آینده‌ی روشنی وجود نخواهد داشت و به همین دلیل بر همه واجب است که بیایند و با شنیدن واقعیت‌های دوران دفاع مقدس از زبان شاهدان عینی و زنده‌ی آن روزها، از تحریف واقعیات جلوگیری کنند.
 
حق‌پرست ادامه داد: بهترین مرجع تاریخ کسانی هستند که در متن رخدادهای آن حضور داشتند و راهیان نور بزرگ‌ترین نقش را در نشان دادن واقعیات دفاع مقدس دارد. با توجه به اینکه دوران دفاع مقدس لحظات تلخ و شیرین فراوانی را در دل خود جای داده است، بهترین فرصت برای نشان دادن این صحنه‌ها و خاطرات، فضای یادمان‌های دوران دفاع مقدس است.
 
وی در پایان با تقدیر از زحمات مسؤولان و خادمان راهیان نور ادامه داد: کسانی که در یادمان‌های دفاع مقدس حضور پیدا کنند، می‌توانند صحنه‌های رشادت سربازان امام خمینی(ره) را مشاهده و با استمداد از آن‌ها در مسیر پیشرفت و تعالی کشور در تمام زمینه‌ها قدم بردارند.
 
انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها