جعفری:

تلاش سپاه برای امنیت و پیشرفت و نیز نظم و آرامش جامعه است

فرمانده کل سپاه گفت: سپاه در همه عرصه‌های دفاعی امنیتی فرهنگی اجتماعی از جمله درختکاری باید تقش موثر و تعیین‌کننده داشته باشد و این هم از آنجایی نشات می‌گیرد که سپاه برای کمک به امنیت و پیشرفت و نیز نظم و امنیت و آرامش و شادابی جامعه کمک می‌کند.
کد خبر: ۲۸۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ - 10March 2018

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه صبح امرور در مراسم درخت کاری که در تیپ محمد رسول الله سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: سپاه در همه عرصه های دفاعی امنیتی فرهنگی اجتماعی از جمله درخت کاری باید تقش موثر و تعیین کننده داشته باشد و این هم از آنجایی نشات می گیرد که سپاه برای کمک به امنیت مردم و پیشرفت جامعه و نیز نظم و امنیت و آرامش و همچنین گسترش شادابی جامعه کمک می کند.

وی افزود: سپاه در مسائل امنیتی و خود امنیت و بیش از همه بر زندگی، آرامش و رفاه مردم کمک شایانی دارد و البته زمینه هر نوع پیشرفتی هم امنیت است.

سردار جعفری ادامه داد: کار اول سپاه برقراری امنیت و کار ثانویه آن سایر اقدمات از جمله کمک به توسعه فضای سبز که سلامت و آسایش مردم را به دنبال دارد؛ بویژه در فضاهایی که مناسب گسترش فضای سبز است البته اقدامات خوبی تاکنون توسط پاسداران صورت گرفته که جای تشکر دارد.

وی تصریح کرد: توجه به فضای سبز و اهمیت آن به حدی است که رهبر معظم انقلاب اجازه ندادند در این بخش از بزرگراه شهید بابایی فضای شهری توسعه یابد و خواستار آن شدند تا به جای توسعه فضای شهری، فضای سبز گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار