ما توانستیم 98/

راهیان نور انتقال دهنده پیام ایستادگی و استقامت است

امجدیان مبلغ کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور گفت: راهیان نور، پیام ایستادگی، استقامت و مبارزه با ظلم را انتقال می‌‎دهد.
کد خبر: ۲۸۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ - 10March 2018

راهیان نور انتقال دهنده پیام ایستادگی و استقامت استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، امجدیان مبلغ یکی از کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی یادمان شهدای عملیات کربلای ۵ گفت: مبلغان به همراه کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور یافته و پاسخگوی سوالات آن‌ها هستند.

وی با اشاره به اهمیت راهیان نور در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان بیان کرد: راهیان نور، پیام ایستادگی، استقامت و مبارزه با ظلم را انتقال می‌دهد.

امجدیان افزود: زنده نگه داشتن تاریخ و شرح وقایع گذشته در شکل‌گیری آینده هر کشور تاثیرگذار خواهد بود و وقتی زائران در مناطقی که آینده کشور را رقم زده‌اند، قرار می‌گیرند و آثاری از صحنه‌های دفاع مقدس را از نزدیک می‌بینند و خاطراتی را می‌شنوند، به این ترتیب نعمت امنیت را بهتر درک می‌کنند و خود را در این باره مسئول خواهند دانست که راه شهدا را ادامه دهند.

این مبلغ کاروان راهیان نور دانش آموزی در پایان ابراز داشت: شهیدان در وصیت‌نامه‌های خود بر حفظ حجاب تاکید داشته و گفته‌اند؛ خواهرم خون من ریخت تا چادر بر سر تو باقی بماند. پس ما هم برای اثبات معرفت خود نسبت به شهیدان باید به این بخش از وصیت‌نامه‌های آنان توجه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۱۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار