امیر حیدری:

نیروی زمینی آماده کمک به منابع طبیعی کشور است

فرمانده نیروی زمینی ارتش از آمادگی این نیرو جهت کمک به بهبود وضعیت منابع طبیعی کشور در حوزه درخت و درختکاری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ - 10March 2018

نیروی زمینی آماده کمک به منابع طبیعی کشور است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم گرامیداشت هفته درختکاری این نیرو که صبح امروز در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، با اشاره به اهمیت طبیعت و منابع طبیعی اظهار داشت: نیروی زمینی همواره به درخت و درختکاری و حفظ منابع طبیعی توجه ویژه دارد.

وی با بیان اینکه این کار با برکت ریشه در فرامین مقام معظم رهبری دارد، افزود: نیروی زمینی اعلام آمادگی می‌کند تا در هر جایی که لازم باشد جهت کاشت نهال و کمک به منابع طبیعی و بهبود وضعیت طبیعت کشور حضور پیدا کند.

امیر حیدری با بیان اینکه کاشت نهال و کمک به طبیعت کشور را باید نوعی صدقه جاریه تلقی کرد، ادامه داد: یکی از موارد بسیار ضروری حفظ طبیعت و محیط زیست و پرداختن به درخت و درختکاری است که نیروی زمینی در این رابطه اهتمام ویژه دارد.

فرمانده نزاجا گفت: نیروی زمینی از صبح تا شب با طبیعت سر و کار دارد، لذا یکی از پیوست‌های ما در تمامی رزمایش‌ها این است که بعد از رزمایش اگر لطمه‌ای به طبیعت خورده است را جبران کنیم.

وی افزود: به طور کلی سعی ما بر این است که رزمایش‌های خود را در مناطقی انجام دهیم که خالی از پوشش‌های طبیعی باشد و به طبیعت آسیبی نرسد.

امیر حیدری با بیان اینکه ما مطاع امر رهبری معظم هستیم، افزود: ما اعلام آمادگی می‌کنیم تا در هر مکان و یا هر مقیاس و گستره‌ای از کوهها و زمین‌های مورد نظر جهت انجام درختکاری حضور یابیم و خلأهای احتمالی را پر کنیم.

در این مراسم تفاهمنامه‌ای میان امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی و مهندس آقایی معاون وزیر کشاورزی و رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور به امضا رسید.

همچنین در پایان این مراسم فرمانده نیروی زمینی و معاون وزیر جهاد و کشاورزی به صورت نمادین یک نهال غرس کردند.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها