ما توانستیم 100/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان خبر داد؛

اعزام بیش از یک هزار دانشجو از استان سمنان به راهیان نور

«علی خالقیان» گفت: بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر از دانشجویان استان سمنان به اردو‌های راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۲۸۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ - 10March 2018

بیش از یک هزار دانشجو  از استان سمنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند

به گزارش دفاع پرس از سمنان، «علی خالقیان» معاون هماهنگ‌کننده سپاه «قائم (عج)» استان سمنان در جمع خبرنگاران با بیان این‌که بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر از دانشجویان استان سمنان به راهیان نور جنوب کشور اعزام شده‌اند، اظهار داشت: ترویج روحیه شهادت‌طلبی در بین جوانان و نوجوانان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و سیاست‌های بسیج است.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان ظرفیت ویژه‌ای برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارند، افزود: اردو‌ی راهیان نور بهترین فرصت برای اثرگذاری و نفوذ در افکار دانشجویان است و امروز شهادت‌طلبی مهم‌ترین رمز پیروزی ما در مقابل این هجمه‌ها است.

خالقیان با تأکید بر اینکه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و تبیین تاریخچه‌ای از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های ملت ایران در دستور کار است اعلام کرد: هر یک از یادمان‌های شهدا در سرزمین نور بیانگر یک حماسه و وقایعی که به‌مثابه واقعه عاشورا دل‌خراش است.

وی ابراز داشت: دشمنان همواره درصدد از بین بردن این ارزش‌ها و پررنگ جلوه دادن فرهنگ‌های غربی هستند و تاکنون توطئه‌های زیادی علیه این کشور پس از پیروزی در انقلاب و دفاع مقدس انجام دادند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان تصریح کرد: جذب جوانان و نوجوانان برای مقابله با این هجمه‌ها و حمایت از انقلاب و نظام لازمه پیروزی در مقابل دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها