مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس عباس آباد خبر داد؛

اعزام 230 زائر عباس‌آبادی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عباس آباد گفت: 230 زائر سرزمین‌های نور در قالب 5 اتوبوس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۲۸۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ - 10March 2018

اعزام 230 زائر عباس آبادی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس«فاضلعلی صدیقی‌پور» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عباس آباد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در ساری از اعزام 230 نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این تعداد در قالب 5 اتوبوس شامگاه جمعه 18 اسفند ماه از سپاه عباس‌آباد حرکت کردند.

وی از حضور خانواده‌های شهدای شهرستان عباس آباد در این مرحله از اعزام خبر داد و افزود: همچنین 2 اتوبوس برادر و 3 اتوبوس خواهر جهت بازدید از سرزمین های نور اعزام شدند.

صدیقی‌پور مدت این سفر زیارتی را 5 روزه اعلام کرد و ادامه داد: قرار است در این مرحله از اعزام از مناطق عملیاتی اندیمشک، فتح المبین، جاده اهواز ـ خرمشهر، هفت تپه، شوش دانیال، یادمان شهدای گمنام شهید محمودوند، پاسگاه زید، شلمچه، اروندکنار،مسجد جامع خرمشهر، هویزه و دهلاویه بازدید به عمل آید.

وی همچنین برگزاری رزم شبانه توسط بسیجیان عباس آبادی را یکی از برنامه های سفر اعلام کرد و گفت: حضور راویان دفاع مقدس، روحانیون و خادمین شهدا بر معنویت برنامه های این سفر افزوده است.

مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس عباس آباد از اعزام دانش آموزان دختر و پسر این شهرستان در دو ماهه اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد: این اعزام‌ها در دو مرحله انجام شد که تعداد 136 پسر دانش آموز و 88 دختر دانش آموز به سرزمین‌های نور اعزام شدند.

این مسئول همچنین از کاشت 185 نهال به نیت شهدای عباس آباد در هفته درختکاری خبر داد و متذکر شد: در اقدامی جالب تصاویر 185 شهید به صورت پلاک به درختان نصب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار