فالح الفیاض:

حشد شعبی بازوی دولت عراق است

مشاور امنیت ملی دولت عراق و رئیس سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) گفت: حشد شعبی بازوی دولت عراق در مقابله با چالش‌های پیشروی این کشور است.
کد خبر: ۲۸۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ - 10March 2018

الحشد الشعبی بازوی دولت عراق استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از بغداد، فالح الفیاض مشاور امنیت ملی دولت عراق و رئیس سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در سخنانی با اشاره به این‌که حشد شعبی بازوی دولت عراق برای مقابله با مشکلات و چالش‌های پیشروی کشور است، اظهار داشت: حشد شعبی نماینده تمام مردم عراق و همه جنجال و سر و صدایی که درباره آن در جریان نبرد با تروریست‌های وهابی صهیونیستی داعش در موصل ایجاد شد بیهوده و کاملا بی اساس است.

وی تاکید کرد: توانایی و ظرفیت بالای حشد شعبی ثروتی بزرگ برای کشور عراق محسوب می‌شود.

فیاض از فعالیت‌های نیرو‌های حشد شعبی در بخش‌های شهری، کمک‌رسانی در برخی مناطق کشور و ارائه خدمات به مردم عراق قدردانی کرد.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز پنج‌شنبه طی حکمی اعلام کرد: نیرو‌های حشد شعبی و ارتش عراق در زمینه‌های دریافت حقوق و مسایل مالی با هم برابرند.

حشد شعبی پس از فتوای آیت‌الله سیستانی از مراجع بزرگ عراق برای مقابله با عناصر وهابی صهیونیستی داعش که در اواسط سال 2014 بخش‌های وسیعی از خاک عراق را تصرف کرده بودند، تشکیل شد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار