نامه شهید سعیدرضا فدایی ایرانی/ مادر نقش اساسی در خانواده دارد

شهید «سعید رضا فدایی‌ایرانی» در نامه‌ای خود آورده است: «مادرم خودم می‌دانم که قدر زحماتت را ندانسته‌ام و تازه قدر زحماتت را می‌دانم و شما در خانواده نقش اساسی دارید، همیشه در جبهه به یادت هستم و دعاگوی شما هستم».
کد خبر: ۲۸۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰ - 11March 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سعیدرضا فدایی ایرانی» در سال 1346 چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام در سال 1363 طی عملیات کربلای 8 در کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصویر نامه شهید «سعیدرضا فدایی ایرانی»

نامه شهید سعیدرضا فدایی ایرانی/

این شهید والامقام نامه‌ای خطاب به خانواده خود نوشته است که آن را در ادامه می‌خوانید:

«به نام خدا پاسدار حرمت خون شهیدان

یگانه پرچم‌دار اسلام امام خمینی و با سلام بر رزمندگان اسلام که در جبهه حق‌ علیه‌ باطل می جنگند و با سلام به تمام جانبازان که امیدوارم از خدا متعال که شفای آنان را برساند و با سلام به پدر و مادر عزیزم.

پدرم امیدوارم که خسته نباشی و در کارهای روزانه موفق باشی و مادرم که نقش اساسی در خانواده به عهده دارد.

مادرم خودم می‌دانم که قدر زحماتت را ندانسته‌ام و تازه قدر زحماتت را می‌دانم و همیشه در جبهه به یادت هستم و دعاگوی شما هستم و برای شما پدر و مادرم از خدا سلامتی خواستارم و با سلام به برادران عزیزم که خیلی دوسشان دارم و همیشه یادشان هستم.

 از برادران عزیزم علی‌آقا و محمد‌آقا می‌خواهم که حرف مامان و بابا رو گوش کرده و آنها را اذیت نکند و امیدوارم حالشان خوب باشد و با سلام  به شوهرخواهرم و خواهرعزیزم امیدوارم که خوب باشید و با سلام به میثم‌آقا گل بلبل خیلی وقته که ندیدمش و خیلی براش دلم تنگ شده، از طرف من یک بوس دایی میثم را بکنید.

از حال بنده بخواهید خوب هستم و همین الان که برای شما نامه می‌نویسم در دهکده شیخ چوپان هستم و امیدوارم که شر این کوملها را از این دهکده کنده دیگر سرتان را درد نمی‌آورم و از شما  می‌خواهم که امام را دعا کنید.

خداحافظ

 از طرف بنده کوچکتان سعید رضا فدایی

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار