تجلیل از شمخانی به پاس مواجهه کارشناسانه با وزیر امور خارجه فرانسه

در گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران از دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به دلیل مواجهه متین و کارشناسانه با وزیر امور خارجه فرانسه تقدیر می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ - 10March 2018

تجلیل از شمخانی به پاس مواجهه کارشناسانه با وزیر امور خارجه فرانسهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران با عنوان تحلیل تحولات سال 96 و رویش انقلابی در سال 97 در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این جلسه که با حضور برخی چهره‌های علمی کشوری و لشکری برگزار می‌شود از نامه اعتراضی اساتید بسیجی به دبیرکل سازمان ملل متحد و سران اتحادیه اروپا در نقض شگفت‌آور حقوق بشر در آلمان، فرانسه و ایالات متحده آمریکا رونمایی شده و گزارشاتی مصّور از عملکرد تروریست‌های ضد ایرانی مقیم اروپا و آمریکا نیز منتشر خواهد شد.

در این گردهمایی، آیین تکریم استادان متعهد حائز رتبه‌های برتر علمی در حوزه علم و فنّاوری و نیز تودیع و معارفه برخی مسئولین کانون‌های بسیج اساتید تهران بزرگ انجام و درباره اندیشکده‌های راهبردی "اقلیم محور در دانشگاه‌های استانی" و موضوع محورِ ملّی در دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت و گو می‌شود.

اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران با توجه به عقبه علمی و دانشگاهی گسترده خود در نظر دارند طی این مراسم به پاس مواجهه متین، انقلابی و کارشناسانه دبیر شورای عالی امنیت ملی با جنگ روانی از قبل تدارک دیده شده اتحادیه اروپا علیه ایرانیان در موضوع تکنولوژی‌های مقاومتی طی دیدار اخیر با وزیر امور خارجه دولت فرانسه، تجلیل و تقدیر جامعه نخبگانی و علمی کشور از امیر دریابان علی شمخانی را با حضور وی برگزار کنند.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران و محمدمهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از دیگر میهمانان این مراسم به شمار می‌آیند.

گفتنی است بیانیه تحلیلی علمی بسیج اساتید کشور حول علم دینی و علوم انسانیِ اسلامی طی این مراسم در اختیار حضار و و رسانه‌های جمعی قرار خواهد گرفت.

این مراسم در سالن ابن سینا دانشکده پزشکی دانشگاه تهران در دوشنبه 21 اسفند96  از ساعت 14:30 تا اذان مغرب برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها