خدمتکار عنوان کرد؛

اعطای 3000 جایزه به برگزیدگان آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

دبیر اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با اشاره به اهدای بیش از 3000 جایزه به برگزیدگان این آزمون، گفت: قرعه‌کشی جوایز 25 فروردین هم‌زمان با عیدمبعث انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ - 11March 2018

اعطای 3000 جایزه به برگزیدگان آزمون حفظ و مفاهیم قرآن/ قرعه‌کشی 25 فروردین انجام می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ مرتضی خدمتکار دبیر اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در گفت‌وگویی با اشاره به جوایز برگزیدگان این آزمون اظهار داشت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن امسال به همت معاونت قران و عترت ارشاد و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه با حضور بیش از 240 هزار نفر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون‌ها در مراحل و رشته‌های مختلفی پیش‌بینی شده بود، افزود: آزمون مرحله کتبی 10 اسفندماه با حضور 170 هزار نفر برگزار و آزمون الکترونیکی نیز شنبه 12 اسفند با حضور پنج هزار شرکت‌کننده به صورت آنلاین اجرایی شد، همچنین آزمون شفاهی از 12 تا 18 اسفند برپا شد.

خدمتکار با اشاره به اینکه برگزیدگان آزمون کتبی و الکترونیکی معرفی شده‌اند، گفت: هر کدام از شرکت‌کنندگان در این بخش‌ها با مراجعه به صفحه شخصی خود می‌توانند کارنامه آزمون را دریافت کند.

وی از قرعه‌کشی برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با عید مبعث پیامبر(ص) خبر داد و افزود: تمام قبول شدگان در هر دو بخش کتبی و شفاهی این آزمون در قرعه‌کشی 25 فروردین‌ماه هم‌زمان با عید مبعث شرکت داده می‌شوند.

دبیر اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با اشاره به اعطای بیش از 3000 جایزه به برگزیدگان آزمون، خاطر نشان کرد: بر اساس مشارکت و درصد قبولی هر استان سهمیه‌ای درنظر گرفته شده است که البته امتیاز شرکت کنندگان شاخص اصلی در انتخاب نفرات برگزیده به شمار می‌رود.

منبع:‌ فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار