امیر صادقی در جمع خبرنگاران:

تیپ‌های زرهی نزاجا در کم‌ترین زمان ممکن جابه‌جا می‌شوند

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 92 زرهی نزاجا با اشاره به سرعت عمل بالای یگان‌ها و تیپ‌های زرهی ارتش در جابه‌جایی به نقاط مورد نظر گفت: آمادگی ارتش با گذشته قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۲۸۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ - 11March 2018

تیپ‌های زرهی نزاجا در کم‌ترین زمان ممکن جا به‌جا می‌شوندبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس از خوزستان امیر سرتیپ دوم سیدباقر صادقی فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 92 زرهی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمادگی ارتش حتی با یک سال گذشته نیز قابل مقایسه نیست و وقتی دشمن خود را آماده کرد، ما هم آماده‌تر شدیم.

وی افزود: شاید تا سال گذشته جا به‌جایی یک گردان هم برای ما سخت بود؛ اما اکنون تیپ‌های خود را در کم‌ترین زمان جا به‌جا می‌کنیم. در بازدید اخیر بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح یک تیپ زرهی ما در عرض هشت ساعت 80 کیلومتر جا به‌جا شد.

امیر صادقی تصریح کرد: یگان‌های ضربت ما در مواقع نیاز در کم‌ترین زمان ممکن با خودروهای عملیاتی در هر نقطه‌ای از مرز وارد عمل می‌شوند.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 92 زرهی نزاجا با اشاره به توطئه‌های متعددی که امروز دشمن علیه ایران اسلامی انجام می‌دهد، گفت: برای دشمن جای تعجب است که چرا با این همه صرف ریال‌های سعودی هنوز اتفاقی که باب میل مستکبران در خوزستان است، نمی‌افتد. ناکامی دشمن به دلیل هوشیاری و آمادگی بالای ما بوده است.

وی همچنین درباره اقدامات ارتش در زمان بروز بلایای طبیعی و اتفاقات ناگوار بیان کرد: ما در این زمینه گردان‌هایی را سازماندهی کرده‌ایم تا در کم‌ترین زمان ممکن برای کمک وارد عمل شوند. اقدامات ما نه‌تنها در استان خوزستان بلکه در استان‌های هم‌جوار هم صورت می‌گیرد که نمونه آن را در زلزله غرب کشور و همچنین سانحه هوایی اخیر شاهد بودید.

امیر صادقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اقدامات ارتش در مقابله با پدیده ریزگردها گفت: در این زمینه هر وزارت‌خانه‌ای وظیفه خاص خود را دارد. شاید دولت دیر اقدام کرده باشد؛ اما تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است. اگر در این خصوص کاری به ما واگذار شود بسیار سریع و دقیق آن را انجام می‌دهیم.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 92 زرهی نزاجا همچنین درباره طرح‌های ارتش برای ارائه خدمت به کارکنان خود عنوان کرد: ما برای کمک به بیماران صعب‌العلاج ارتشی، سه الی پنج میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته‌ایم و تمامی خدمات درمانی به صورت رایگان به این بیماران ارائه می‌شود. همچنین ماهانه 300 هزار تومان کمک هزینه به آنان تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها