سرلشکر جعفری:

سلامت و اقتدار سپاه ناشی از نقش‌آفرینی نمایندگی ولی فقیه و حفاظت است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سلامت و اقتدار سپاه ناشی از نقش‌آفرینی نمایندگی ولی فقیه و حفاظت است، در واقع این دو مجموعه در سپاه نقش تعیین کننده‌ای در سلامت و وضعیت سازمانی دارند.
کد خبر: ۲۸۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ - 11March 2018

.به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم تودیع و تکریم نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: یکی از عوامل سلامت و اقتدار سپاه ناشی از نقش‌آفرینی نمایندگی ولی فقیه و حفاظت است، در واقع این 2 مجموعه در سپاه نقش تعیین کننده‌ای در سلامت و وضعیت سازمانی سپاه دارند.

وی افزود: اعتقاد حوزه فرماندهی به نقش‌آفرینی واقعی این 2 حوزه در کنار فرماندهی برای ارتقاء وضعیت سازمانی سپاه و نیز رشد و کیفیت بخشی این وضعیت است.

سردار جعفری ادامه داد: در طول یازده سالی که در کنار حجت‌الاسلام سعیدی به‌عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه بودم، کمال همکاری و هماهنگی را داشتیم البته نه به خاطر مسائل سازمانی بلکه از لحاظ دیدگاه سیاسی، مدیریتی، معنوی، فرهنگی، هم عقیده و هم نظر بودیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه از خودگذشتگی و ایثارگری در موفقیت‌های سپاه تعیین کننده است، ادامه داد: آشنایی ما با حجت‌الاسلام حاج صادقی به دوران دفاع مقدس و عملیات فتح فاو باز می‌گردد؛ لذا پیوندی که در جبهه شکل می‌گیرد ناگسستنی است.

وی عنوان کرد: تحول مدیریتی سرآغاز برنامه‌های جدید است لذا می‌تواند برنامه‌های گذشته را با کیفیت و عمق‌بخشی بیشتری ادامه داد.

سردار جعفری تصریح کرد: سه نکته‌ای که مقام معظم رهبری در حکم حجت‌الاسلام حاج صادقی مطالبه کردند، سه مولفه اصلی قدرت سپاه است که می‌تواند در کنار تجهیرات و فناوری نقش‌آفرینی کند.

سردار جعفری بیان داشت: قدرت، صلابت و توسعه‌ای که اکنون سپاه دارد مدیون همین عوامل معنوی است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها