دلایل تعویق بررسی دوفوریت طرح اعاده اموال نامشروع در مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دلایل به تعویق افتادن بررسی دوفوریت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در پارلمان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۸۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ - 11March 2018

دلایل تعویق بررسی دوفوریت طرح اعاده اموال نامشروع در مجلسبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، در جلسه علنی امروز (یکشنبه 20 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه گفت: بیش از دو سوم نمایندگان مجلس طرح دوفوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان را امضاء کرده‌اند. اجازه دهید دوفوریت این طرح امروز در مجلس بررسی شود.

در ادامه مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت از امیرحسین قاضی‌زاده عضو هیئت رئیسه مجلس خواست در خصوص این موضوع به نمایندگان توضیح دهد.

وی گفت: این طرح چاپ و توزیع شد تا بررسی آن امروز در دستور صحن علنی مجلس قرار گیرد اما آقایان دلخوش، موسوی و ده‌مرده معترض بودند که طرح‌های دوفوریتی آنها پیش از این طرح در نوبت کار صحن قرار داشته است و نوبت بررسی طرح آنهاست.

وی با اشاره به محدودیت زمانی مجلس به دلیل بررسی استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه گفت: در روزهای آینده نیز امکان بررسی دوفوریت این طرح وجود ندارد لذا اگر دوستان دست از اعتراض بردارند، دو فوریت این طرح در صحن علنی قابل بررسی است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها