مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد؛

ساخت مستند ۳ هزار قسمتی شهدای مدافع حرم استان زنجان

«مرتضی صفری» با اشاره به ساخت مستند ۳ هزار قسمتی «پلاک»، گفت: در شش ماهه نخست سال آینده ساخت سه مستند از سه شهید مدافع حرم استان به اتمام می‌ رسد.
کد خبر: ۲۸۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ - 11March 2018

ساخت مستند« شهدای مدافع حرم» در زنجان«مرتضی صفری» مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به ساخت مستند ۳ هزار قسمتی «پلاک»، اظهار داشت: این مستند که زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدای عزیز استان زنجان را در بر می‌گیرد، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تولید شده است.

وی افزود: هر که برای شهدا کاری انجام داده باشد نمی‌تواند ادعایی داشته باشد، چرا که هرچه تلاش کنیم جبران جانفشانی آن عزیزان نخواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: جامعه در فضایی قرار گرفته که باید قهرمانان واقعی را بشناسانیم تا در جنگ نرم که فضای فرهنگی را در برگرفته سربلند باشیم.

صفری با بیان اینکه در دفاع مقدس با جانفشانی رزمندگان و شهدای عزیزمان نقشه‌های شوم و تهدیدات دشمن از بین رفت، افزود: فرهنگ غنی دفاع مقدس، ایثار و شهادت، ضامن بقای اسلام و انقلاب خواهند بود.

وی با بیان اینکه امسال ۴۱۲ ساعت برنامه در اشکال مختلف از سیمای اشراق تهیه و پخش شده است، گفت: گاهی اثری که یک برنامه فرهنگی و هنری فاخر بر افراد می‌گذارد از هزار ساعت سخنرانی بیشتر است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با تأکید بر اینکه باید برای نسل سوم و چهارم انقلاب برنامه‌های متنوع و جذابی داشته باشیم، گفت: محتوای مناسب به همراه اثری هنرمندانه و جذاب، نسل جدید را به مسیر درستی هدایت خواهد کرد.

وی از ساخت مستند شهدای مدافع حرم استان زنجان خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست سال آینده، ساخت سه مستند از سه شهید مدافع حرم استان به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها