ما توانستیم 110/ نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دفاع مقدس از طریق راهیان نور به نسل‌های آینده معرفی می‌شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: راهیان نور شاخه‌ای اصلی از حوزه دفاع مقدس است که از این طریق نسل‌های آتی و حال با دوران جنگ تحمیلی آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۲۸۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ - 11March 2018

دفاع مقدس از طریق راهیان نور به نسل‌های آینده معرفی می‌شود

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره حوزه دفاع مقدس و راهیان نور اظهار داشت: دفاع مقدس خلاصه می‌شود از ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت شهدا و رزمندگانی که برای حفظ پرچم اسلام و اقتدار این مملکت در مقابل رژیم بعثی عراق و 36 کشور دنیا ایستادگی کردند و از جان خود گذشتند.

وی ادامه داد: برای حفظ و ماندگاری این حوزه و انتقال آن به نسل‌های بعدی باید تلاش‌های مجاهدانه و انقلابی صورت پذیرد و برای همه‌ی دستگاه‌ها این حائز اهمیت باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه کم اهمیتی به حوزه دفاع مقدس باعث صدمات جبران ناپذیری به کشور می‌شود، عنوان کرد: امروز ایستادگی ما در مقابل دشمنان بخاطر زنده‌بودن فرهنگ دفاع مقدس و باورهای شهدا در جامعه است.

نقوی حسینی افزود: راهیان نور شاخه‌ای اصلی از حوزه دفاع مقدس است که از این طریق نسل‌های آتی و حال با دوران جنگ تحمیلی آشنا می‌شوند و شناخت پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: نوجوان و جوان این کشور باید بداند هشت سال مقاومت و دفاع چه بود و در مقابل چه جبهه‌ای ایستادیم و یک وجب از خاک کشورمان را واگذار نکردیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان بیان کرد: من به نوبه‌ی خودم از زحمات متولیان راهیان نور سپاسگزارم و امیدوارم هر ساله نسبت به سال‌های گذشته بر زائرین یادمان‌های شهدا افزوده شود.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار