مداخله کشور‌های عربی و غربی در انتخابات لبنان آغاز شد

وزیر صنعت لبنان گفت: دیگر بر کسی پوشیده نیست که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی و عربی و رژیم صهیونیستی مداخله در انتخابات پارلمانی آینده را آغاز کرده‌اند و تنها مشکل آنها، مقاومت لبنان، محبوبیت آن در این کشور و حضورش در پارلمان آینده است.
کد خبر: ۲۸۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ - 11March 2018

مداخله کشور‌های عربی و غربی در انتخابات لبنان آغاز شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، حسین الحاج وزیر صنعت لبنان اظهار داشت: «همگان مسئولیت دارند، با موضع گیری‌ها و مشارکت در انتخابات آینده، به این مداخلات خارجی و تلاش‌ها برای تاثیر در انتخابات پارلمانی و نتائج آن پاسخ بدهند.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بر کسی پوشیده نیست که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی و عربی و رژیم صهیونیستی مداخله در انتخابات پارلمانی آینده را آغاز کرده‌اند و تنها مشکل آنها، مقاومت لبنان، محبوبیت آن در این کشور و حضورش در پارلمان آینده است.

وزیر صنعت لبنان خاطرنشان کرد: «ما بر این باوریم ملت ما وفادار، مقاوم و ثابت قدم است و هیچ‌گاه، تحت تاثیر این اقدامات تحریک‌آمیز قرار نگرفته و نخواهند گرفت، بلکه مواضع آن‌ها در چارچوب مقاومت، آشکار و ثابت خواهد بود. این ملت (در راه مقاومت) شهدا، جانبازان، اسرا و مقاومان زیادی را تقدیم کرده است و به رهبری این مقاومت و راه آن ایمان دارند.»

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار