مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

برای حفظ انقلاب و نیرو‌های انقلابی باید باور‌های انقلابی تقویت شود

«محمد حسن سلامی» گفت: برای حفظ انقلاب و نیرو‌های انقلابی باید باور‌های انقلابی تقویت شود و نیرو‌های انقلابی با اعتقاد در این میدان‌ها حضور داشته باشند.
کد خبر: ۲۸۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ - 11March 2018

حفظ انقلاب و نیروهای انقلاب با تقویت باورهای انقلابی

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، نشست مدیران «امور ایثارگران» دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در آستانه روز بزرگداشت «شهدا» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» در این نشست اظهار داشت: ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت و جان فشانی در راه خدا، راه و رسم بزرگ مردانگی و جهاد در راه خدا را زنده نگه داریم و به نسل‌های آینده جامعه انتقال دهیم.

وی گفت: از کار‌های الویت‌دار ایثارگران و جامعه ایثارگری برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، داشتن برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی و آگاه‌سازی رسالت‌های دفاع مقدس به نسل جوان است.

سلامی ادامه داد: جامعه ایثارگری باید همواره الگوی جامعه و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان باشند، زیرا امروز دشمن همانند گذشته مستقیم وارد جنگ به ما نشده و غیرمستقیم و پنهانی در حال مبارزه با ما است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان بیان داشت: امروز کارکنان جوان جامعه از نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب هستند و ما باید تلاش کنیم که ارزش‌ها و حماسه‌های بزرگ تاریخ انقلاب به دست فراموشی سپرده نشوند و وظیفه ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس، علاقه‌مند کردن نسل جوان به ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است، به طوری که خود آن‌ها مُبلغ ارزش‌های انقلاب در جامعه و ادامه دهنده مسیر جوانان دیروز انقلاب باشند.

وی افزود: اجر و ثواب مجاهدت امروز و انقلابی عمل کردن در مسیر ارزش‌های دفاع مقدس، برابر با جهاد دیروز رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

سلامی گفت: امروز پرچم ارزش‌های انقلاب باید بر دوش جامعه ایثارگری باشد و ایثارگران با نگاه انقلابی و ارزشی باید  دستگاه‌های اجرایی استان را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: برای حفظ انقلاب و نیرو‌های انقلابی باید باور‌های انقلابی تقویت شود و نیرو‌های انقلابی با اعتقاد در این میدان‌ها حضور داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به فعالیت‌های ماندگاری که در حوزه دفاع مقدس در حال انجام است، افزود: جمع آوری آثار و اسناد رزمندگان جنگ تحمیلی به جهت ثبت در بانک اطلاعاتی و تدوین دایرةالمعارف استانی دفاع مقدس به منظور نشر و ترویج ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس برای نسل‌های بعدی جامعه در حال انجام است.

سرهنگ سلامی با بیان این مطلب که دایرةالمعارف دفاع مقدس استان سمنان در حال تدوین و تنظیم است، افزود: همکاری ایثارگران در خصوص جمع آوری آثار و اسناد و تنظیم دایرةالمعارف دفاع مقدس، باید مورد عنایت سازمان‌ها و دستگاه‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار