فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

خانواده‌های شهدا پشتوانه­‌های محکم انقلاب اسلامی هستید

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: خانواده‌های معظم شهدا پشتوانه­‌های محکم انقلاب اسلامی و مقاومت هستید.
کد خبر: ۲۸۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ - 11March 2018

وجود جامعه ایثارگران انگیزه خدمت را در فرماندهان نیروهای انتظامی افزایش می­ دهدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، یادواره شهدای فرمانده انتظامی خراسان رضوی و آیین نکوداشت خانواده معظم شهدا و ایثارگران امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «قادر کریمی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در این استان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مجتمع فرهنگی «سجاد» برگزار شد.

سردار کریمی در این مراسم با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا، خوبان کشور اسلامی­‌مان هستند اظهار داشت: شما خانواده‌های معظم شهدا پشتوانه­ های محکم انقلاب اسلامی و مقاومت هستید. امنیت و بودن ما بستگی به حضور شما و جانبازان دارد.

وی افزود: مسیر جمهوری اسلامی، مسیر امام راحل و شهدای والامقام و جانبازان است و سربلندی و عزت امروز انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت­ های شهدا و ایثارگران و صبر شما خانواده معظم شهدا است. اقتدار امروز نیروهای مسلح کشورمان مرهون دعای خانواده معظم شهدا و جانبازان گرانقدر است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: شما جامعه ایثارگری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، نور چشم ما هستید و ما به شما افتخار می­ کنیم. شما به ما انگیزه خدمت می­ دهید تا در پیمودن مسیر مقاومت که تداوم عاشورا است از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

کریمی ادامه داد: سعی ما در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی بر این است که در تمام مأموریت­ های محوله، خواسته شهدا و خانواده معظم آنان را مد نظر قرار بدهیم و با اولویت دادن این مهم، بر اساس خط مشی که شهدا برای ما مشخص کردند مأموریت‌های خود را برنامه ­ریزی کنیم. به حول و قوه الهی در سال جدید نیز با همین رویکرد به فعالیت‌­های خود ادامه خواهیم داد.

در پایان این مراسم از تعدادی از جانبازان و ایثارگران و خانواده معظم شهدای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تجلیل شد.

شایان ذکر است فرماندهی انتظامی خراسان رضوی هزار و 73 شهید، هزار و 764 جانباز و 101 آزاده را برای برقراری امنیت تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.   

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار