رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

آرامش جامعه مدیون از خودگذشتگی شهدای نیروی انتظامی است

حجت‌الاسلام «غلامرضا مزارعی»، نیروی انتظامی را ضلع اصلی تشکیل‌دهنده امنیت عنوان کرد و گفت: آرامش روانی، اقتصادی، اجتماعی و همه بسترهای حیات مدیون از خودگذشتگی شهدای نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۲۸۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ - 11March 2018

آرامش جامعه مدیون از خودگذشتگی شهدای نیروی انتظامی است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، یادواره ۸۷ شهید نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام «غلامرضا مزارعی» رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره اظهار داشت: جان بر کفان نیروی انتظامی در همه حوادث در صف مقدم بوده و روزی نیست که شاهد مبارزه نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت نباشیم.

وی آرامش روانی، اقتصادی، اجتماعی و همه بستر‌های حیات را مدیون از خودگذشتگی شهدای نیروی انتظامی دانست و افزود: ضلع اصلی تشکیل دهنده امنیت، نیروی انتظامی است و ما باید قدردان این عزیزان باشیم که همواره در حال جهاد هستند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: کسانی که در جهت سلب امنیت جامعه، تعرض به حقوق مردم و سلب آسایش روانی جامعه گام برمی‌دارند، جزای اصلی کار خود را در عالم آخرت می‌بینند.

مزارعی بیان کرد: کسانی که در مقابل شهدای حریم امنیت ایستاده و آن‌ها را به شهادت رساندند، جزو کسانی هستند که خداوند وعده سخت‌ترین عذاب‌ها را به آن‌ها داده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در عرصه امنیت اجتماعی با اقتدار، اما در نهایت مظلومیت همه هجمه‌ها را تحمل می‌کند، عنوان کرد: امنیت به عنوان بستر اصلی حیات بشر بوده و به فرموده مقام معظم رهبری امنیت از نان شب هم واجب‌تر است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت خون پاک شهدای نیروی انتظامی، کسانی که اخیرا مبادرت به سرقت مسلحانه و قتل ۲ نفر از مردم گچساران کردند، امروز حکم محاربه آن‌ها صادر شده و تا پایان سال اجرا می‌شود.

مزارعی افزود: این تنها گوشه‌ای از اقدامات نیروی انتظامی است، بنابراین همه ما باید قدردان زحمات جان بر کفان این عرصه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار