جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا:

هزاران شهید خود را فدای نظام و انقلاب اسلامی کردند

سردار «محسن فتحی‌زاده» با بیان اینکه هزاران شهید خود را فدای نظام و انقلاب اسلامی کردند تا این کشور از گزند دشمنان در امان باشد، گفت: زمینه ایثارگری و شهادت در نظام ما همچنان باقی است و نیروی انتظامی هم از این جرگه جدایی ندارد.
کد خبر: ۲۸۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ - 11March 2018

هزاران شهید خود را فدای نظام و انقلاب اسلامی کردند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سردار «محسن فتحی‌زاده» جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه همه شهدا اعم از شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، نظم و امنیت و مدافع حرم بر گردن ما حق دارند، اظهار داشت: شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی در مقابل رژیم بعثی و حامیان آن ایستادند و اجازه ندادند تا یک وجب از خاک ما به دست دشمن بیافتد و حماسه‌آفرین شدند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با اشاره به اینکه بعد از جنگ نیز در عرصه نظم و امنیت و دفاع از حرم اهل بیت (ع) شاهد از جان گذشتگی بسیاری از فرزندان این آب و خاک بودیم، افزود: امروز به برکت زحمات و تلاش‌های شهدا سرمان را در صحنه بین‌المللی بلند نگه می‌داریم و به امنیت کشورمان افتخار می‌کنیم.

فتحی‌زاده بیان کرد: اینکه امروز دشمنان قسم‌خورده نظام جرأت دست‌درازی به خاک ما را ندارند، ثمره ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهیدان و رزمندگان است و برکت این فداکاری‌ها و خون‌هایی که در راه انقلاب نثار شد همچنان برای نظام ما جریان دارد.

وی عنوان کرد: ما باید یاد آن فداکاری‌ها را بزرگ بشماریم و از روح بلند شهدا مدد بجوییم تا بتوانیم راه آن‌ها را ادامه دهیم و این انتظاری است که شهدا و خانواده شهدا از ما دارند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: به لطف خدا زمینه ایثارگری، رشادت و شهادت در نظام ما همچنان باقی است و نیروی انتظامی هم از این جرگه جدایی ندارد.

فتحی‌زاده اظهار کرد: با وجود تنوع اقوام و همه کاستی‌ها، تحریم اقتصادی که همچنان ناجوانمردانه ادامه دارد و همه کارشکنی‌ها، سرمان را در دنیا بالا نگه داشته‌ایم به طوری‌که همه کسانی که از کشور‌های مختلف در کشور ما حضور می‌یابند نیز از این امنیت مثال‌زدنی و شرایط موجود در کشور تعجب می‌کنند.

وی ابراز کرد: نظام جمهوری اسلامی امانتی است که از دست شهیدان به ما رسیده، هزاران شهید خود را فدای نظام و انقلاب اسلامی کردند تا این کشور آرامش یافته و از گزند دشمنان در امان باشد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا بیان کرد: امیدوارم بتوانیم قدردان همه این فداکاری‌ها، تلاش‌ها و ایثارگری‌های شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار