اصلانی در نشست تخصصی تعاملات بین المللی زنان و مقاومت:

مقابل ظلم به مستضعفان بی‌تفاوت نباشیم/ نیازمند انسجام خط مقاومت هستیم

رییس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه اگر زنان نبودند، مسیر حرکت بیداری اسلامی شکل نمی‌گرفت، گفت: نیازمند انسجام خط مقاومت هستیم. نباید در مقابل ظلم به مستضعفان بی تفاوت باشیم بلکه باید در جهان اعلام حضور کنیم.
کد خبر: ۲۸۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ - 11March 2018

مقابل ظلم به مستضعفان بی‌تفاوت نباشیم/ نیازمند به انسجام خط مقاومت هستیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مینو اصلانی رییس بسیج جامعه زنان در نشست تخصصی تعاملات بین‌المللی زنان و مقاومت اظهار داشت: جهت احیای زن مسلمان در جهان، باید در حوزه زنان به یک انسجام برسیم.

رییس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه اگر زنان نبودند، مسیر حرکت بیداری اسلامی شکل نمی‌گرفت، خاطرنشان کرد: نیازمند انسجام خط مقاومت هستیم. نباید در مقابل ظلم به مستضعفان بی تفاوت باشیم بلکه باید در جهان اعلام حضور کنیم.

وی تاکید کرد: از حرکت‌های بیداری اسلامی در حوزه زنان می‌خواهم که در جهان اسلام و خط مقاومت با توجه به حجم آتش دشمن با یک برنامه‌ریزی دقیق در این خصوص فعالیت داشته باشند. همچنین پایه‌های انقلاب و حرکت انقلابی را تقویت کنند. این یک نوع همکاری و انسجام است.

اصلانی با اشاره به لزوم انجام تشکیلات در حوزه زنان، گفت: پیشنهاد می‌کنم که تشکیلاتی از حوزه زنان در جهان اسلام و مقاومت تشکیل و تقسیم کار کنیم. کشور‌های استکبار ستیز زمانی که موضوعی در دنیا مطرح می‌شود، متحد شده و به نوعی پشتیبانی می‌کنند. از این رو نیاز است که کشور‌های مقاومت متحد شده و از مستضعفین دنیا حمایت کنند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار