مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

تکریم از خانواده شهدای اسفند ماه توسط مسئولان مازندران

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: از سوی مسئولان این استان به منظور تكریم و تجلیل از خانواده شهدایی كه در اسفند ماه به درجه رفیع شهادت نائل شدند، دیدار و عیادت صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۸۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ - 11March 2018

تکریم از خانواده شهدای اسفند ماه توسط مسئولین مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، «عباسعلی رضایی» مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در مراسم غرس نهال که به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا به یاد هزار و 100 شهید ساری در مجتمع فرهنگی فریم شهر دودانگه صورت گرفت، اظهار داشت: به مناسبت 22 اسفند كه به روز بزرگداشت شهدا نام گرفت، به یاد 10 هزار و 400 شهید مازندرانژ در 22 شهر استان نهال غرس شد.

رضایی گفت: در آستانه 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا همایش قرآنی ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر امروز در كانون فرهنگی شاهد تنكابن برگزار شد.

وی افزود: گلزار شهدای روستای پایین رودپشت شهرستان جویبار كه كار ساماندهی آن در سال 96 به اتمام رسیده بود بازگشایی شد.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به دیدار از ایثارگران اشاره كرد و گفت: همچنین از سوی مسئولین استان به منظور تكریم و تجلیل از خانواده شهدایی  كه در اسفند ماه به درجه رفیع شهادت نائل شدند دیدار و عیادت صورت گرفته است.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مهمترین برنامه محوری این ایام اشاره كرد و بیان داشت: در 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، مراسم اهتزار پرچم جمهوری اسلامی، عطر افشانی، غبارروبی و گلباران مزار شهدا ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه با حضور مسئولین دستگاه‌ها در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری برگزار می شود.

رضایی افزود: پس از اجرای این مراسم، آیین تجلیل از خانواده های 3 شهیدی، شهیده‌های استان، مسن‌ترین و پیرترین شهید هر شهرستان و خانواده های شهدای مدافع حرم در 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا صورت می گیرد.

خاطرنشان می‌شود، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن حضور بر مزار شهدای گمنام فریم شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، از نزدیک با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا دیدار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار