نسل جوان در مقابل جنگ نرم به معنویت نور شهدا نیازمند است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران به مناسبت روز ملی «راهیان نور» در بیانیه‌ای اعلام کرد: بی‌شک نسل امروز جوان ما در مقابل جنگ نرم دشمن به این فضا و معنویت حاصل از نور شهدا نیازمند است تا بتواند در جبهه فرهنگی در مقابله با ستیز استکبار جهانی ثابت قدم بایستد.
کد خبر: ۲۸۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ - 12March 2018

راهیان نور وادی عشق و دلدادگی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران به مناسبت ۲۰ اسفندماه مصادف با روز ملی «راهیان نور» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سرزمین‌های نور محل عروج کبوترانی است که عاشقانه در هشت سال دفاع مقدس در مقابل ظلم ایستادند و با خلق رشادت‌های بی‌بدیل ثابت کردند که برای رسیدن به درجات الهی باید از خود گذشت و ایثار کرد.

سرزمین‌های نور وادی درخشان تبلور ایمان و خلوص فرزندان پاک این ملت است که به برکت خون‌های ریخته شده انسان‌های خالص و بی ریا، مقدس شمرده می‌شود.

برگزاری اردو‌های راهیان نور فرصتی است مغتنم و الهام بخش برای احیاء خاطره‌های ناب از حماسه‌های بی مانندی که اسطوره‌های صبر و پایداری با نثار جام گرانقدر خود به پای نهال برومند این سرزمین سر خصم تا بن دندان مسلح را به سنگ صبوری و پایمردی خویش کوبیدند.

سفر به این مکان باعظمت برای انسان‌های بزرگی که خدامحوری در زندگی‌شان نقش دارد، تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت است.

اینک در روز‌های باشکوهی قرار گرفتیم که کاروان‌های زیارتی سرزمین‌های نور یکی پس از دیگری از جای جای این سرزمین مقدس به سمت نور و روشنایی در حرکت اند.

این سفر بابرکت نصیب و روزی انسان‌های با ایمان و گذشت، و انسان‌های بزرگی خواهد شد تا بتوانند در فضای سرشار از عشق و معنویت و لبریز از بوی ناب شهادت نفس تازه کنند.

چه بسا انسان‌های گمنام این سرزمین که در سال‌های اخیر در لباس خادمین شهدا پرواز را آموختند و با عنایت همین شهدا به درجات والای ایمان رسیدند و در دفاع از حرم و حریم شهد شیرین شهادت نوشیدند.

انسان‌هایی با روح بزرگ که عاشقانه در راه خدمت به شهدا گام‌های بزرگی برداشته و با حضور معنوی در سرزمین‌های نور جهت سیراب کردن جان تشنگان وادی عشق و دلدادگی به نور معرفت خالصانه قدم برداشته و برای اعتبار برگ‌های زرین حماسه هشت سال دفاع مقدس افزودند.

بی‌شک نسل امروز جوان ما در مقابل جنگ نرم دشمن به این فضا و معنویت حاصل از نور شهدا نیازمند است تا بتواند در جبهه فرهنگی در مقابله با ستیز استکبار جهانی ثابت قدم بایستد و چنان مردان هشت سال دفاع مقدس بر تارک این سرزمین الهی بدرخشد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای حرم و حریم، از عاشقان و رهروان راه شهدا جهت حضور در سرزمین‌های نور دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها